Mocno rozwija się kategoria skin care, przyszłość to personalizacja i jeszcze więcej marek niszowych  - Douglas śledząc trendy konsumenckie, aranżuje na nowo perfumerię w Galerii Mokotów

Mocno rozwija się kategoria skin care, przyszłość to personalizacja i jeszcze więcej marek niszowych - Douglas śledząc trendy konsumenckie, aranżuje na nowo perfumerię w Galerii Mokotów

W maju Douglas otworzył w Galerii Mokotów jedną z największych perfumerii. Na powierzchni prawie 900m², w nowym designie oraz w nowej lokalizacji powstał kolejny House of Beauty.

Innowacyjną aranżację przestrzeni uzupełniają multimedialne rozwiązania oraz miejsca serwisowe.

W 2019 roku nie zwalniamy tempa i otwieramy szereg nowych lokalizacji, które łączą w sobie aspekty związane z nowoczesnym lifestylem, produktami i usługami premium oraz przede wszystkim oferują naszym klientom wyjątkowe doświadczenia. Obecnie w branży beauty dzieje się bardzo dużo, jednak to, gdzie widzimy najbardziej dynamiczny rozwój to ‘skincare’. Nowy koncept perfumerii w Galerii Mokotów to odzwierciedlenie tego trendu. Została ona zaprojektowana ze szczególnym naciskiem na tę kategorię - stąd szereg nowych marek medycznych, naturalnych, a w samym wnętrzu - dominująca biel. Edukacja klientów w temacie pielęgnacji skóry to zdecydowanie kierunek, który chcemy realizować długofalowo. Douglas to także oczywiście nadal niesamowite marki makijażowe i zapachy, ponieważ za to klienci kochają nas najbardziej  – powiedziała prezes zarządu Douglas Polska - Agnieszka Mosurek-Zava.

W nowej perfumerii w Galerii Mokotów na klientów czekają specjalnie stworzone strefy: strefa Douglas Trendy, strefa pielęgnacyjna, gabinet SPA, strefa skin lab (gdzie przeprowadzane są bezpłatne badanie skóry i udzielamy konsultacji w sferze pielęgnacji skóry), strefa marek medycznych i naturalnych, niszowych zapachów, strefa makijażowa oraz chillout zone.

Nowa perfumeria ma być nie tylko źródłem urodowych inspiracji, ale przede wszystkim ma zapewnić doznania zakupowe na najwyższym poziomie. Multimedialne rozwiązania widoczne są już z poziomu wejścia - ekrany led zastąpiły tradycyjne witryny, a wielkoformatowe wyświetlacze prezentują najnowsze trendy beauty.

Nowa perfumeria to także ponad 300 marek, w tym nowe marki medyczne: Dr Russo, Dr Brandt, Norel Dr Wilsz, Dr Hauschka, Biotulin; marki
organiczne i naturalne: Kora Organics, Mario Badescu, Mokosh, marki makijażowe: By Terry, Tom Ford, E.L.F, Neo MakeUp oraz niszowe zapachy Guerlain Maison, YSL Le Vestiaire, Le Couvent Des Minimes, Kilian, wkrótce także Chopard. Premierowo w Galerii Mokotów klienci będą mogli zakupić także innowacyjne produkty firmy Dyson.

Obok bogatej oferty kosmetycznej na klientów czekają również usługi beauty – zabiegi kosmetyczne na twarz i ciało (w dedykowanym salonie SPA), bezpłatne konsultacje pielęgnacyjne wraz z badaniem skóry, makijaż na każdą okazję czy dobór indywidualnego zapachu.

Nowa Perfumeria Douglas w Galerii Mokotów znajduje się na parterze w tzw. strefie błękitnej.

# Newsy handel
 reklama