Marka Rituals otwiera sklepy stacjonarne w Polsce
4 sierpnia, Rituals Cosmetics otwiera swój pierwszy sklep w Polsce. Marka powstała w 2000 roku w Holandii. Zachęca do tego, aby odnajdować szczęście w małych rzeczach i pragnie zmieniać nawet codzienne, rutynowe czynności w wyjątkowe momenty.
Jak mówi założyciel i CEO marki Raymond Cloosterman: “naszym zamiarem nie jest to, aby sprzedać Ci piękno – naszym celem jest zapewnić Ci doskonałe samopoczucie”. Rituals, zgodnie ze swoją ideą, podkreśla, że każdy moment dnia, pozornie nieistotne, jak poranny prysznic czy nałożenie kremu na ręce, mogą być wyjątkowe, o ile w ten sposób będziemy je traktować. Dzięki bogatej gamie produktów do domu i do pielęgnacji ciała, inspirowanych mądrością i tradycjami starożytnych kultur, codzienne czynności stają się chwilami, które nabierają głębszego znaczenia.
KOLEKCJE
Produkty Rituals są przystępne cenowo, ale przy tym posiadają najwyższej jakości skład i luksusowe kompozycje zapachowe. Za szeregiem kosmetyków do ciała i kąpieli, a także perfum i zapachów do domu stoją znani na cały świat mistrzowie sztuki perfumiarstwa. Poniżej krótki przegląd kolekcji, które są chętnie kupowane przez konsumentów.
THE RITUAL OF SAKURA
Starożytna japońska ceremonia hanami to święto ulotnego piękna kwitnącej wiśni czyli sakury. Delikatne kwiaty są w niej postrzegane jako metafora samego życia – krótkotrwałego i cennego. Należy się zatem nimi cieszyć w pełni. Kosmetyki z kolekcji Sakura pozostają wierne tradycji japońskiego święta, łącząc w sobie łagodną słodycz kwiatu wiśni z mleczkiem z ekologicznego ryżu. Dzięki tej odprężającej kombinacji, każdy dzień stanie się nowym początkiem.
THE RITUAL OF AYURVEDA
Jedną z głównych zasad ajurwedy jest równowaga. Życie w zgodzie z tą antyczną indyjską medycyną ma poprawiać zdrowie i samopoczucie, a jej obrzędy służą oczyszczeniu duszy i kumulowaniu dobrej energii. Produkty z kolekcji The Ritual of Ayurveda zostały starannie skomponowane tak, aby działać w zgodzie z tą filozofią – połączenie kojącej róży indyjskiej z odżywczym miodem himalajskim wspiera równowagę ciała, umysłu i ducha. W linii znajduje się pełna gama produktów do ciała i domu – w tym bestsellerowa pianka pod prysznic Foaming Shower Gel oraz trzy unikatowe, w 100% naturalne suche oleje do ciała, każdy stworzony z myślą o innej doszy – typie bioenergii, który określa naszą naturę.
THE RITUAL OF JING
Za starożytną chińską koncepcją Jing kryje się spokój, wyciszenie i opanowanie. Kolekcja The Ritual of Jing pozwala stworzyć domowe sanktuarium, będącego okazją do złapania chwili oddechu od zawrotnego tempa codziennego życia. Włączając obie linie kolekcji – Relax oraz Sleep – do codziennej pielęgnacji, relaks i wyciszenie przychodzą łatwiej, pozytywnie wpływając chociażby na lepszą jakość snu. Dzięki ciepłej, kwiatowej kompozycji z olejkiem jojoba i kwiatem lotosu, produkty z linii Relax przyczyniają się do błogiego poczucia odprężenia. Z kolei kosmetyki z linii Sleep pomagają odkryć drogę do wewnętrznego spokoju i głębokiego snu. Jing charakteryzuje się kojącym zapachem opartym na olejkach eterycznych z lawendy i świętego drzewa, które łagodnie utulą do snu.
THE RITUAL OF KARMA
Zgodnie ze starożytną doktryną Hinduizmu, dobre intencje przyciągają dobrą karmę – dobre słowa, myśli i czyny otaczają kręgiem pozytywnej energii. Daj się ponieść pozytywnemu klimatowi lata z linii The Ritual of Karma, bez względu na porę roku. Luksusowe, pachnące produkty z kolekcji zostały opracowane z myślą o natychmiastowej poprawie nastroju. Ritual of Karma składa się z gamy kosmetyków do ochrony przeciwsłonecznej, a także linii produktów do domu oraz ciała. Wszystkie kosmetyki Karmy, łączy kojarzący się z letnią beztroską zapach kwiatu lotosu i organicznej białej herbaty.
THE RITUAL OF MEHR
The Ritual of Mehr to kolekcja inspirowana perskim bogiem słońca, nastawiona na celebrację radości płynącej z silnej, jasnej energii słońca. Energetyczny, świeży zapach słodkiej pomarańczy, połączony z aromatycznymi nutami drzewa sandałowego wyzwala witalność i pozytywną energię, by promieniować nimi każdego dnia. Poza podstawowymi produktami, charakterystycznym kosmetykiem tej kolekcji jest innowacyjny mus do ciała, która w magiczny sposób przekształca się w delikatną, odżywczą warstwę olejku, zapewniając optymalny poziom nawilżenia.
THE RITUAL OF HAMMAM
Hammam to jedna z najstarszych tradycji oczyszczających na świecie. Pradawny zwyczaj kąpieli parowej zainspirował markę do stworzenia nowoczesnej kolekcji głęboko oczyszczających kosmetyków do pielęgnacji ciała. Czarne mydło, błoto do ciała z bogatą w minerały glinką Rhassoul czy rozgrzewający peeling to tylko niektóre z produktów, dzięki którym stworzysz domową ceremonię wellness.
PRODUKTY DO DOMU
Dom powinien być oazą komfortu i relaksu - azylem, w którym można schować się przed światem, naładować akumulatory i po prostu być sobą. Produkty do domu Rituals podnoszą na duchu i pomagają czerpać radość z drobnych przyjemności. Warto otworzyć drzwi na odrobinę luksusu, wzbogacając domową przestrzeń ekskluzywnymi zapachami Private Collection, takimi jak Black Oudh czy Green Cardamom.
PERFUMY DO SAMOCHODU
Dostępne w czterech z kompozycji zapachowych Rituals, ekskluzywne perfumy samochodowe aktywowane są przez przepływ powietrza z nawiewu w aucie, tworząc kojącą atmosferę podczas każdej podróży.
ZESTAWY PODARUNKOWE
Rituals oferuje zestawy podarunkowe dostępne w różnych rozmiarach. Wszystkie zapakowane są w eleganckie pudełko prezentowe. Zestawy podarunkowe, dostępne wśród asortymentu z większości kolekcji to idealny prezent na każdą okazję, również jako prezent firmowy.
RITUALS W LICZBACH
Rituals to marka, która rozkochała w sobie konsumentów na całym świecie. Dostępna jest aż w 33. krajach w ponad 855. sklepach flagowych i 2700. tak zwanych shop-in-shops. Już 4. sierpnia do tej listy dołączy sklep w Westfield Arkadia.
Kolejne otwarcia zaplanowane są na sierpień i wrzesień:
- Sadyba Bestmall, Warszawa – środa, 18 sierpnia
- Galeria Bałtycka, Gdańsk – środa, 1 września
- Rivier, Gdynia – środa, 22 września
Każdy produkt, spośród ponad 400., inspirowany jest starożytną tradycją Wschodu. W 2000. Roku, Rituals otworzył swój pierwszy sklep na Amsterdam Kalverstraat, który poprzedził otwarcia w takich miastach jak Londyn, Madryt, Antwerpia, Paryż, Lizbona, Berlin, Sztokholm czy Nowy Jork. Obecnie marka posiada 800 sklepów flagowych, ponad 2700 sklepów typu shop-in-shop i 5 miejskich centów SPA dostępnych w 33 krajach. Rituals Cosmetics rozszerzyły swoją ofertę, pojawiając się w liniach lotniczych, wycieczkowcach, promach, jak również w hotelach. Marka coraz częściej swoje produkty wprowadza również w strefy duty-free, które można zakupić w sklepach na ponad 140. luksusowych wycieczkowcach, 7. różnych liniach lotniczych i kilku kluczowych lotniskach na świecie.
# Newsy handel