Koreański miesiąc w Kontigo. Klientki otrzymają kosmetyki za samo wejście do sklepu...

Koreański miesiąc w Kontigo. Klientki otrzymają kosmetyki za samo wejście do sklepu...

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo ogłosiła lipiec miesiącem pielęgnacji w stylu koreańskim.

Z tej okazji marka przygotowała zniżki i promocje, a od 18 lipca, w punktach sprzedaży w całej Polsce każda klientka – zgodnie ze zwyczajem zakupowym popularnym w Korei – będzie witana na wejściu prezentem w postaci koreańskiej maseczki w płachcie.

Pielęgnacja w stylu koreańskim, oparta na wieloetapowym rytuale oczyszczania, nawilżania i ochrony SPF, zyskuje na popularności wśród Polek, jako że kompleksowo odpowiada potrzebom kobiecej cery. Stąd też na polskim rynku rośnie zamiłowanie do kosmetyków z tej części Azji. Zainteresowanie filozofią koreańskiej pielęgnacji dostrzegła sieć sklepów kosmetycznych Kontigo, która może pochwalić się szerokim asortymentem produktów z Korei.

Marka ogłosiła lipiec miesiącem pielęgnacji w stylu koreańskim, oferując swoim klientkom szereg atrakcji i zniżek na kosmetyki z tzw. Kraju Porannej Świeżości.

W pierwszej połowie lipca sieć realizowała promocję, zgodnie z którą przy zakupie dwóch kosmetyków koreańskich, drugi, tańszy produkt był dostępny za 50 proc. ceny. Z kolei od 18 lipca aż do wyczerpania zapasów, w sklepach stacjonarnych Kontigo w całej Polsce klientki otrzymają przy wejściu maseczkę koreańską w płachcie. Wspomniany produkt jest obowiązkowym elementem kosmetyczki Koreanek, ma bardzo wysokie stężenie substancji aktywnych oraz silne właściwości pielęgnacyjne.  

– Nasza akcja ma na celu przybliżenie klientkom Kontigo filozofii koreańskiej pielęgnacji i zachęcenie ich do wdrażania na co dzień jej elementów. Wręczanie prezentów to także ukłon w stronę zwyczaju obecnego w sklepach kosmetycznych w Korei, gdzie każda kobieta witana jest przy wejściu upominkiem w postaci maseczki. Warto dodać, że to unikalne przedsięwzięcie na skalę Polski - żaden inny sklep kosmetyczny ani drogeria nie rozdaje pełnowartościowych produktów za samo wejście do sklepu – mówi Magdalena Dąbrowska, menadżer ds. marketingu w Kontigo.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana.

W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest także bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 35 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

# Newsy handel
 reklama