Dwa otwarcia jednego dnia: dm wchodzi wreszcie do Warszawy i startuje z drugim sklepem w Opolu

Dwa otwarcia jednego dnia: dm wchodzi wreszcie do Warszawy i startuje z drugim sklepem w Opolu

26 września drogeria dm otwiera dwa swoje sklepy: debiutujący w stolicy sklep w Centrum Łopuszańska 22 oraz drugi w Opolu, przy ul. Budowlanych 48c.

- Opolanie znają już dm, bo nasz pierwszy sklep pojawił się w mieście w ubiegłym roku, przy ul. Wrocławskiej 152/154. Przez ten czas daliśmy się poznać jako przyjazne miejsce sprzedaży kosmetyków i produktów higienicznych, ale także partner wspierający lokalne inicjatywy. Przyczyniliśmy się do organizacji festynu rodzinnego w Szkole Podstawowej nr 7 im. Jakuba Kani w Opolu. W ostatnich dniach we współpracy z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie w Opolu aktywnie włączyliśmy się także w organizowanie wsparcia dla osób poszkodowanych przez powódź. Mamy nadzieję, że dzięki otwarciu kolejnego sklepu klienci zyskają nie tylko swoją nową ulubiona drogerię, ale także nowego sąsiada, który wspólnie z nimi będzie kształtował codzienne życie społeczności nadal włączając się we wspólne działania - mówi Marek Mączka, kierownik regionalny dm w Polsce.

Tylko raz można zadebiutować

Nieco inaczej sytuacja wygląda w Warszawie, gdzie marka dopiero będzie miała swoją premierę: - Tylko raz można zadebiutować w stolicy i chcemy tę okazję wykorzystać jak najlepiej, aby podarować warszawiakom wyjątkowe doświadczenie podczas zakupów w naszym pierwszym sklepie w ich mieście - mówi Maciej Stanisławczyk, kierownik regionalny dm w Polsce. - Chcemy zaznaczyć nasze wejście do stolicy w wyjątkowy sposób dlatego zapewniamy, że nie zabraknie niespodzianek skrojonych specjalnie pod ten debiut – dodaje Stanisławczyk.

Co więcej, na spotkaniu prasowym w przededniu otwarcia drogerii w Warszawie Marcin Detko, Dyrektor Obszaru Ekspansji dm w Polsce zapowiedział, że jeszcze w tym roku kolejny sklep pojawi się  w stolicy, tym razem w CH Targówek. Nie zdradził jednak jeszcze dokładnej daty.

Co klienci znajdą w drogeriach dm?

Szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci. W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde czy popularna marka własna Balea.  

Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się ławeczka do odpoczynku oraz fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty, magnesów, czy kartek urodzinowych z własnymi fotografiami. W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów oraz usługa ekspresowego odbioru paczek. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove oraz małe wózki zakupowe.

Jak zawsze z okazji otwarcia drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 5 października lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm czekać będą mini prezenty, popcorn, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz i spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem - Saubär.

Powierzchnia sprzedażowa sklepu w Opolu, przy ul. Budowlanych 48C wynosi 548 m2, a w Centrum Łopuszańska 22 w Warszawie 425m2. Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online oraz za pomocą aplikacji dm.
# Newsy handel
 reklama