Douglas z pierwszą w międzynarodową kampanią marki własnej

Douglas z pierwszą w międzynarodową kampanią marki własnej

Douglas, jedna z czołowych sieci handlowych w Europie w segmencie premium beauty, wypuszcza pierwszą kampanię promującą linię produktów do makijażu Douglas Collection.

Akcja pod hasłem "#IYKYK - Jak znasz, to wiesz" wystartowała 20 sierpnia i będzie promować markę w telewizji, digitalu oraz POS. 

Koncepcja opiera się na trendzie z social mediów

Przyciągające uwagę hasło kampanii, #IYKYK, odnosi się do trendu wskazującego na wiedzę dostępną tylko dla grupy “wtajemniczonych” osób. - Dzięki naszej marce Douglas Collection chcemy zdemokratyzować kosmetyki premium. Wierzymy, że piękno jest prawem, a nie przywilejem - przedstawia główną ideę programu Kasia Mauduit, dyrektorka marketingu w Douglas. - Koncepcja kampanii zrodziła się z analizy zachowań konsumenckich. Klienci, którzy raz spróbowali naszych produktów i poznali ich jakość, chętnie po nie wracają — innymi słowy: If You Know You Know. - Jak znasz, to wiesz - dodaje. 

Marka regularnie wprowadza nowe produkty podążając za aktualnymi trendami, aktualizuje formuły zgodnie z najnowszymi osiągnięciami technologii i w duchu zrównoważonego rozwoju.

Indywidualne porady w perfumeriach

Kampania koncentruje się na bestsellerach makijażowych Douglas Collection, a także na wiedzy eksperckiej konsultantów. Wśród wyróżnionych produktów znalazły się bestsellery, takie jak: puder nawilżający Skin Augmenting Hydra Powder i tusz do rzęs Lash Curve, a także nowość Lovely Lip Oil. Wszystkie perfumerie Douglas oferują bezpłatne, szybkie konsultacje makijażowe w trakcie trwania kampanii, umożliwiając klientom bezpośrednie zapoznanie się z produktami i ich przetestowanie na własnej skórze.

(IL)

# Newsy handel
loki joanna