Douglas redefiniuje pojęcie piękna

Douglas redefiniuje pojęcie piękna

Marka Douglas, która w tym roku obchodzi 111 rocznicę powstania i 20-lecie obecności w Polsce, rusza z kampanią pod hasłem LET’S DO BEAUTIFUL, stanowiącą manifest tolerancji oraz otwartości na różnorodność.

Wartości, za którymi dzisiaj stoi firma Douglas prowadzą do redefinicji pojęcia piękna, wyrażonego przez myśl przewodnią: „Jesteśmy piękni wtedy, gdy piękne są nasze czyny”.

- W nowej kampanii pokazujemy zmianę postawy i formułujemy nowe hasło, co jest naszym publicznym zobowiązaniem. Doceniamy piękno i jego różnorodność  - z dala od konwencjonalnej i jednowymiarowej koncepcji wyglądu zewnętrznego, w kierunku nowoczesnego i holistycznego jego zrozumienia. Let’s do beautiful to także apel o to, by spojrzeć na piękno nie tylko poprzez piękno zewnętrzne, ale poprzez wszystko, co składa się na indywidualność każdego z nas-  osobowość, postawy, zachowanie i fizjonomię - wyjaśnia Tina Müller, CEO grupy Douglas.

Akcent na wartości

Co łączy zdjęcie splecionych dłoni i portrety kobiet w różnym wieku? Stanowią one preludium nowej komunikacji marki Douglas oraz ilustrują główne hasło LET’S DO BEAUTIFUL. Inicjuje ono radykalną zmianę: przejście od czysto powierzchownej definicji piękna, do jego rozumienia poprzez działania oparte na wartościach. Kampania opiera się na badaniach pokazujących, że to wartości, zachowania i działania są najważniejsze, kiedy mówimy o pięknych ludziach. Kampania opiera się o mocne wizualnie video, któremu towarzyszyć będzie seria wymownych zdjęć z prowokującymi do refleksji hasłami. Komunikacja marki odzwierciedla wartości i kierunki strategiczne marki Douglas.

- Wspólnie z agencją reklamową Jung von Matt zdecydowaliśmy się podejść do komunikacji marki w zupełnie inny sposób. Pokazujemy, że piękno to coś więcej niż piękna twarz, a przede wszystkim działania, które ludzie podejmują, by czynić świat piękniejszym - mówi Susanne Cornelius, CMO grupy Douglas. - Przełamywanie stereotypów w branży kosmetycznej jest integralną częścią wartości wyznawanych przez naszą firmę. Tym razem jednak idziemy o krok dalej. Wzywamy do większej życzliwości, empatii i tolerancji. Zmieniamy zupełnie podejście i perspektywę: od pięknego wyglądu do czynienia piękna, ponieważ ostatecznie o to w tym wszystkim chodzi.

Wsparcie dla onkopacjentek

Wraz ze startem kampanii Douglas rusza z akcją wspierającą kobiety walczące z chorobami ginekologiczno - onkologicznymi. W dniach 27 maja – 8 czerwca 20% dochodu ze sprzedaży produktów marek: Dermacosmetics, #Innerbeauty, One.Two.Free! oraz jubileuszowej palety cieni Douglas Collection, zostanie przekazane na rzecz Fundacji Kwiat Kobiecości, która wspiera kobiety chorujące na raka szyjki macicy i raka jajnika, popularyzuje wiedzę odnośnie profilaktyki zdrowotnej oraz udostępnia bezpłatne badania ginekologiczne.


O kampanii
Kampania ‘Let’s Do Beautiful’ emitowana będzie na największych platformach video, social mediach -  Facebooku, Instagramie, TikToku. Zdjęcia wykorzystane zostaną zarówno w kampanii digital, na Douglas.pl, we wnętrzach perfumerii Douglas w całej Polsce.
# Newsy handel
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi