Ponad 13.000 produktów w drogeriach dm i ponad 11.500 w sklepie online www.dm.pl, ponad 200 pracowników, 2 magazyny, 14 stacjonarnych sklepów, o łącznej powierzchni 7.688 m2. Do tego 133.964 zł zebrane w ramach 13 akcji kasjerskich i darowizn, wspierających lokalne społeczności. To dm w liczbach. W ciągu pierwszego roku obecności w Polsce dm dała się poznać jako lubiana drogeria, która przyciąga klientów świetnymi produktami, dobrą atmosferą z profesjonalnym zespołem chętnym do pomocy, komfortowym wnętrzem i nastawieniem na człowieka.
- Zakupy pełne radości to motto dm, ale i doświadczenie, które przy każdych zakupach w naszym sklepie czeka na klientów. Już od roku dbamy o przyjemną atmosferę i wygodę zakupów i wierzymy, że między innymi dlatego klienci z przyjemnością do nas wracają. Z tej okazji dajemy im specjalny jubileuszowy kupon z 10% rabatem na cały asortyment, do wykorzystania z aplikacją “Mój dm” - mówi Hubert Iwanowski, dyrektor obszaru marketingu i zakupów dm w Polsce. - W naszej najnowszej kampanii postawiliśmy między innymi na kolor, w celu podkreślenia pozytywnego doświadczenia w sklepach stacjonarnych oraz online. Chcemy być wiarygodni, dlatego w myśl zasady “Tu liczy się człowiek, tu kupuję” modelami w kampanii zostali nasi pracownicy. To oni stoją na co dzień frontem do klienta i dbają o nasz wizerunek - tłumaczy Iwanowski.
Swój pierwszy sklep w Polsce drogeria otworzyła we Wrocławiu. W asortymencie dm znajduje się szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, dla dzieci i niemowląt, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz kosmetyki i perfumy. Klienci mogą także kupić żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karmę dla zwierząt. Dużą popularnością, cieszą się wysokiej jakości produkty marek własnych. Łącznie jest ich 28 i stanowią one jedną trzecią asortymentu dm.
– Drogerie dm są tak pomyślane asortymentowo, aby były dla wszystkich – dla przyszłych rodziców, dla dzieci, nastolatek, które buszują przy szafach makijażowych, dla kobiet, mężczyzn, dla seniorów – z rozbudowaną ofertę farmaceutyczną. A do tego staramy się, aby u nas robiło się zakupy przyjemnie, wygodnie. Dlatego jest przewijak dla niemowląt, bujany konik dla dzieci, ławeczka, na której można odpocząć, dystrybutor z wodą. Szerokie alejki umożliwiają swobodne przemieszczanie się, nawet kiedy muszą minąć się mamy z wózkami dziecięcymi. Robimy wiele, aby zatrzymać klientów dłużej w drogerii, by spędzili u nas miło czas i z przyjemnością wracali. Nasi klienci nie muszą polować na promocje i kupować na zapas, bo w drogeriach dm nie podnosimy cen produktów przez co najmniej cztery miesiące lub dłużej. Dzięki temu ceny półkowe dm są trwale niższe, a zakupy u nas korzystniejsze - dodaje Hubert Iwanowski.