- Bardzo cieszymy się z obecności w Krotoszynie, to jedna z lepiej rozwiniętych gmin Wielkopolski i zwyczajnie nie mogło nas tu zabraknąć. Mamy świetną lokalizację w samym centrum miasta z wygodnym parkingiem w Galerii Mozaika, a nasza atrakcyjna oferta i zawsze gotowe do pomocy zespoły doradców we wszystkich sklepach podbijają serca kolejnych klientów. Wierzymy, że markę dm pokochają także krotoszynianie. Zapraszamy ich serdecznie na zakupy codziennie od 8:00 do 20:00 – mówi Marek Mączka, Kierownik Regionalny dm w Polsce.
Co znajdą klienci w drogeriach dm? - szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy. W dziale dziecięcym sklepu dm rodzice kupią wszystko dla niemowląt i dzieci. Co więcej w asortymencie dostępna jest także żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych. Wśród nich wymienić należy najlepiej sprzedającą się markę certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularną markę Balea.
Szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz sklepów sprawia, że zakupy są wygodne i przyjemne. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, a nawet stacja do darmowego pakowania prezentów. W sklepie w Krotoszynie na miłośników makijażu czeka aż 15 szaf makijażowych, z czego 3 z markami własnym dm. Rodzice na miejscu znajdą przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie. Dzięki temu klienci nie muszą już polować na promocje danych produktów i kupować na zapas, bo w dm ceny są trwale korzystne. dm wychodzi z założenia, że nie należy sztucznie zawyżać cen, by potem obniżać je na krótki okres, zmuszając klienta do kupowania produktów na promocjach, a nie wtedy, kiedy faktycznie ich potrzebuje. Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji "Mój dm" oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.
Na uroczyste otwarcie drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea z limitowanej edycji dla Polski. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm lub zakupić. Oferta ważna jest do 3 lutego lub do wyczerpania zapasów.