Od 9 listopada br., z okazji zbliżającego się Black Friday, trwa wyjątkowa akcja przygotowana przez Hebe – różnorodne oferty promocyjne, które obowiązują nie jeden dzień, a całe trzy tygodnie. 16 listopada Hebe rusza z nowymi ofertami – drugi tydzień akcji to inny zestaw promocji.
Hebe ponownie zaprasza klientów do udziału w wyjątkowej akcji promocyjnej, kontynuując zeszłoroczny koncept i wydłużając jeden dzień promocji do trzech tygodni. Niższe ceny zawitają do sklepów stacjonarnych, na stronę internetową hebe.pl oraz do aplikacji. Każdy nowy tydzień to nowy zestaw promocji – klienci Hebe mogą skorzystać z wyjątkowych i różnorodnych ofert.
Drugi tydzień promocji Black Weeks potrwa od 16 do 22 listopada br. Na klientów Hebe czeka wyjątkowa okazja „1+1 za 1 złoty – miksuj dowolnie w ramach jednej marki”, która obejmuje produkty marek: Nacomi, Maybelline, Lirene, Revolution Makeup, Gosh oraz Ava. Klienci mogą skorzystać również z oferty „-80% na drugi produkt – miksuj dowolnie w ramach jednej marki”, dotyczącej produktów takich firm, jak m.in.: L’Oréal, Eveline Cosmetics, NYX Professional Makeup, Bell HypoAllergenic, Claresa, Dermika, Neonail, Gliss czy Palette. Dodatkowo, na produkty z kategorii dermokosmetyki obowiązuje promocja w wysokości do 40%. W kolejnej promocji „-60% na drugi produkt – miksuj dowolnie w ramach jednej marki” znajdą się oferty m.in.: Yope, Garnier, Inglot, Paese, Resibo, Clochee czy Yoskine. Ponadto, na produkty marek Hebe: Hebe Professional, Hebe Naturals, Hebe for Men, Hebe Cosmetics, Hebe Basics i By Hebe obowiązuje promocja „-60% na drugi produkt – miksuj dowolnie między markami”.
W ramach Hitów Cenowych klienci mogą zamówić – w aplikacji, na stronie internetowej hebe.pl lub u konsultanta – wyjątkowe produkty, m.in. soniczną szczoteczkę do twarzy Vitammy Siliko, Your Revival kurację złuszczającą do twarzy i ciała Your Kaya czy Advance Renewal Face Cream regenerująco-nawilżający krem przeciwzmarszczkowy NUME-LAB.