Na jego wirtualne półki trafiają wyłącznie te, których wyroby nie zawierają żadnych syntetycznych dodatków, konserwantów, emulgatorów, sztucznych barwników, azotanu sodu czy substancji przeciwzbrylających.
– Jako społeczeństwo uczymy się dopiero czytać składy, i jak w przypadku zwykłej żywności, nawyk ten ma się coraz lepiej, to jeśli chodzi o kosmetyki czy suplementy diety, wielu konsumentów nie posiada odpowiedniej wiedzy, aby samodzielnie ocenić, czy coś jest bezpieczne, czy nie. W Biozdrowym robimy to za nich, przy czym klienci mogą nam zaufać, że nigdy nie zaoferujemy im produktu, nawet najlepszej marki, który wzbudzi nasze wątpliwości pod względem czystości etykiety – przekonuje Izabela Wojciuk, założycielka firmy BIODIO, właściciela sklepu Biozdrowy.pl, marki HempKing czy Biowen.
Biozdrowy.pl zatrudnia specjalistów z dziedziny farmaceutyki, dietetyki czy naturalnych metod leczenia. Można się więc do nich zwrócić i uzyskać fachową poradę przy różnych problemach – np. z kłopotami ze snem, toksynami w organizmie, słabą odpornością, nawracającymi przeziębieniami, zrównoważoną dietą czy bezpieczną pielęgnacją skóry i włosów. Wystarczy zadzwonić bądź napisać, a specjaliści podpowiedzą odpowiednie rozwiązanie. Wskażą też, jakie badania warto wykonać, do którego lekarza się udać czy którą książkę przeczytać, aby pogłębić swoją wiedzę. – Holistyczne, a więc całościowe spojrzenie na organizm, jest bardzo ważne i do tego zachęcamy naszych klientów. Przy budowaniu silnego organizmu, warto zacząć od tego, co mamy za darmo: aktywności fizycznej, wyjściu na słońce, zadbaniu o regenerujący, mocny sen, poświęceniu chwili na medytację – mówi Damian Olędzki, naturopata, współwłaściciel Biozdrowy.pl.
Misją Biozdrowego jest pomaganie zarówno osobom, którym po prostu zależy na zdrowym stylu życia, jak i tym zmagającym się z różnymi dolegliwościami. Na swoim blogu, w social mediach czy w e-bookach zespół chętnie dzieli się swoją wiedzą, rozwiewa wątpliwości i obala popularne mity. Ich teksty opierają się na najnowszych badaniach naukowych i każda publikacja opatrzona jest odnośnikami do fachowej literatury. Publikacje tworzone są nie przez copywriterów, a specjalistów w danej dziedzinie, co jest gwarantem aktualności i poprawności przekazywanej wiedzy. A wszystko to odbywa się w przystępny i atrakcyjny dla odbiorców sposób. – Chcemy zmieniać branżę i sprawiać, aby jej przekaz nie był oparty na marketingowych hasłach obiecujących cudowną odporność, całkowite pozbycie się stresu czy spokojny sen przez całą noc. Na zdrowie i dobre samopoczucie ma wpływ bardzo wiele czynników, dlatego tak ważne jest, aby najpierw rozpoznać przyczyny problemu, a potem wspierać organizm w ich rozwiązywaniu. Na przykład przy pomocy odpowiedniej diety, witamin, suplementów czy kosmetyków – mówi Damian Olędzki.