Te dwa produkty Ziai klienci najchętniej kupowali w sierpniu

Te dwa produkty Ziai klienci najchętniej kupowali w sierpniu

Ziaja, rynkowy lider sektora kosmetycznego w Polsce, ujawniła, jakie dwa produkty z portfolio marki konsumenci najczęściej kupowali w sierpniu.

Pierwszy z nich to sprzedażowy top marki - Baltic Home Spa fit żel do mycia twarzy ciała i włosów. To produkt wegański, zawiera 95% składników pochodzenia naturalnego i pachnie mango. Łagodnie oczyszcza skórę i myje włosy. Zapewnia świeżość i odprężenie. Nie narusza naturalnego pH skóry. Przyjemnie pachnie. Sprawdza się w domowej aplikacji spa.
Cena na półce to około 11,54 zł.

Drugim najchętniej wybieranym kosmetykiem okazał się krem do stóp - kuracja ultranawilżająca Ziaja med Mocznik 15%. Ten specjalistyczny krem do stóp opracowany zgodnie z medycznym podejściem do dysfunkcji skóry suchej. Regeneruje szorstką, bardzo suchą i popękaną skórę pięt. Nawilża i odczuwalnie zmiękcza naskórek. Łagodzi dyskomfort powodowany stwardniałą, wysuszoną skórą. Jest odpowiedni dla diabetyków.
Cena na półce to około 15,52 zł.

# Nowości kosmetyczne
 reklama