"Podziwiam, jak świetnie udała się Gwyneth marka Goop", powiedział aktor w wywiadzie dla Vogue Magazine. Pitt i Paltrow byli zaręczeni od 1994 do 1997 roku (do ślubu nie doszło), a obecnie pozostają w bliskiej przyjaźni.
Kolekcja Le Domaine to cztery produkty: serum, krem, fluid i emulsja oczyszczająca. Ceny wahają się od 60 do 290 funtów. W trendzie eko marka zaprojektowana jest z opcją refilli, które obniżają koszt zakupu produktów.
Pitt podkreśla, że kosmetyki zostały zainspirowane jego winnicą w prowansalskiej posiadłości Château Miraval. Markę stworzył z rodziną Perrin, którzy są współwłaścicielami brandu. Ich wspólną ideą było pozyskanie jak najlepszych składników z winorośli, które są kluczem przeciwstarzeniowej formulacji. Pitt dodał, że "lokalne podejście" ma bezpośredni wpływ na skuteczność produktów, dzięki świeżości składników, które są pozyskiwane z prowansalskich winnic.
"W naturze nie ma odpadów. Wszystko, co pozostało lub zostało wyrzucone, staje się pożywieniem dla czegoś innego. Ten wzorcowy system kołowy jest inspiracją dla Le Domaine" – podkreśla Pitt.