Pierwszym krokiem był konkurs fotograficzny „Oblicza kobiecej natury”. Kreatywne portrety ukazywały rozmaite oblicza, zdecydowanie bez utrwalania stereotypów. Na tym jednak nie koniec.
Samoakceptacja wśród kobiet, podejście do seksualności i własnych potrzeb to tematy jeszcze trudne i nieoswojone. Marka chce, aby kobiety spojrzały na siebie i swoją naturę bardziej przychylnym okiem bez względu na to ile mają lat, jakiego są wzrostu, ile ważą. Kobieta idealna nie istnieje (nawet jeśli wydaje nam się inaczej), bo czym w zasadzie jest to „bycie idealnym”? Dla każdego to pojęcie oznacza coś innego. Dlatego najważniejsze jest, abyśmy czuły się dobrze same ze sobą, żebyśmy dla siebie były idealne. Żebyśmy pamiętały o sobie, o swoich potrzebach, żebyśmy czasem były samolubne i siebie postawiły na pierwszym miejscu.
Dzięki tej współpracy powstał Sensual Touch, produkt który doskonale opisują, popularne w dzisiejszych czasach, hashtagi #selfcare i #selflove, bo ciało i skóra potrzebują troski. Olejek został stworzonym z myślą o pielęgnacji i masażu całego ciała. Nasyci skórę składnikami aktywnymi, które zapewnią efekt nawilżenia, wygładzenia, a także pobudzą procesy regeneracyjne. Ale to nie wszystko… Produkt zadba również o pobudzenie zmysłów dzięki naturalnym olejkom eterycznym o świeżych i niebanalnych nutach zapachowych. Jest on swoistym manifestem marki Clochee w zakresie kobiecej natury, zarówno w rozumieniu jej piękna, jak też erotyki.
Autorką projektu SENSUAL TOUCH jest Karolina, która podkreśla: - Mam nadzieję, że sztuka, która zagości na opakowaniu produktu Clochee, docierając do większej - być może nieoczywistej grupy kobiet - i pomoże rozpocząć dyskusję o miłości do siebie, o tym jak ważne jest by dbać o swój głos i prawo do bycia sobą.