Cleanic z kampanią Zero Wstydu

Cleanic z kampanią Zero Wstydu

W trosce o komfort psychofizyczny kobiet w ramach kampanii #ZeroWstydu Cleanic wprowadza linię środków higienicznych Soft.

Artykuły skierowane przede wszystkim do młodych dziewczyn mają na celu wsparcie świadomości, że unikalna technologia zastosowana w konstrukcji podpasek może w pozytywny sposób oddziaływać na zdrowie menstruacyjne i dodać pewności siebie.

Badania przeprowadzone przez Kulczyk Foundation wykazały, że aż 54% nastolatek w Polsce z powodu comiesięcznego krwawienia przynajmniej raz w życiu opuściło zajęcia w szkole, a co trzecia młoda kobieta nie jest odpowiednio przygotowana na nadejście miesiączki. Z odpowiedzią na powyższy problem przychodzi marka Cleanic, lider w produkcji artykułów higieniczno-kosmetycznych. Linia Cleanic Soft to przełom w produkcji środków do pielęgnacji i higieny intymnej. Zastosowane przez markę unikalne rozwiązania technologiczne potwierdzone badaniami zapewniają #ZeroWstydu, a więc skuteczną ochronę podczas okresu, dając dziewczynom poczucie komfortu i pewności siebie.

O atrybutach zapewniających skuteczność i niezawodność produktu oraz badaniach parametrów, które je potwierdzają opowiada Piotr Galas, dyrektor działu badań i rozwoju firmy Harper Hygienics.

Rewolucyjna technologia Cleanic Soft to efekt holistycznego podejścia marki do zdrowia menstruacyjnego. Linia składa się z czterech rodzajów produktów: podpasek higienicznych na dzień i na noc, wyjątkowo cienkich i doskonale dopasowanych wkładek oraz w 100% biodegradowalnych chusteczek do higieny intymnej. Wszystkie elementy dają gwarancję kompleksowej opieki w każdej fazie cyklu. Filar linii stanowią podpaski Cleanic Soft Day i Cleanic Soft Night. Każda z nich składa się z 3 warstw zaprojektowanych z najwyższą starannością. Pierwsza z nich to folia, która przylega do bielizny, druga to podwójna warstwa chłonna składająca się z włókien celulozy (ADL Cellulose), równomiernie rozprowadzających płyn po powierzchni podpaski i superabsorbentu SAP (granulkach wchłaniających wilgoć) oraz niepodatna na uszkodzenia mechaniczne warstwa wierzchnia w technologii Hot-air. Ta ostatnia, stworzona z włókniny typu spunlace, a więc mieszanki wiskozy i poliestru, jest odporna na rozciąganie i zrywanie.

– Innowacją wprowadzoną w produktach Cleanic jest dodatkowy element w warstwie chłonnej o nazwie ADL. Additional distribution level to specjalny papier, który rozprowadza wilgoć równomiernie po całej podpasce zapobiegając kumulacji wilgoci w jednym miejscu. Taki zabieg zapewnia dodatkową ochronę przed przeciekaniem, a co za tym idzie, zwiększa komfort użytkowania i pewność siebie podczas menstruacji – tłumaczy Piotr Galas, szef R&D firmy Harper Hygienics, której Cleanic jest główną marką.

Jak to działa?

Trzy główne parametry informujące o cechach produktu to absorpcja, która określa maksymalną ilość płynu wchłanianą przez produkt, retencja, a więc ilość płynu, jaką wyrób może trwale związać i nie oddawać nawet pod wpływem nacisku oraz rewet wskazujący na ilość płynu, która powraca i ma kontakt ze skórą podczas używania produktu. Im wyższa absorpcja i retencja, tym lepiej. Natomiast trochę odmiennie te parametry są odczytywane w przypadku rewetu – im mniejszą liczbę wskazuje, tym mniejsze ryzyko wystąpienia podrażnień w miejscu kontaktu ze skórą. Podpaski Cleanic Soft charakteryzują się wysoką absorpcją, a zadowalające wartości otrzymane również w badaniu retencji i rewetu gwarantują skuteczność produktu. Podpaski na dzień dbają o pewność młodej kobiety w trakcie aktywnego dnia, podczas gdy seria na noc, dzięki większej powierzchni, zapewni spokojny sen oraz uczucie czystości i świeżości przez całą noc. Dodatkowym atutem linii jest delikatna kolorystyka oprawy każdego z elementów. Efektownie wyglądające opakowanie czyni z produktu atrakcyjny gadżet. Takie rozwiązanie wspiera pozytywne emocje związane z miesiączkowaniem. Innowacyjny charakter potwierdzony badaniami.

- Podpaska Cleanic Soft jest doskonale dopasowana do linii ciała, u żadnej z osób, które wzięły udział w badaniu aplikacyjno-użytkowym GBA POLSKA nie stwierdzono odczynów alergicznych, ani innego rodzaju podrażnień. Spostrzeżenia użytkowniczek po okresie badawczym dwóch tygodni takie jak odczucie chłonności, delikatności dla skóry, „oddychającej” struktury oraz utrzymującej się świeżości potwierdzają wyjątkowość i słuszność zastosowanych rozwiązań – podkreśla Piotr Galas.

Analiza zgodna z procedurą Centrum Badań Kosmetyków objęła badanie aplikacyjno-użytkowe na wytypowanej grupie kobiet i badanie dermatologiczne przeprowadzone w laboratorium pod nadzorem lekarza. Pod uwagę została wzięta charakterystyka podpasek, a więc wygląd, barwa, zapach, opakowanie, przeznaczenie i czas stosowania. Wyniki przeprowadzonych badań okazały się spektakularne. Produkty spełniły oczekiwania pod względem organoleptycznym, tj. m.in. wielkości i kształtu ocenione jako odpowiednie, nie zsuwające się z bielizny, wyjmowane pojedynczo, elastyczne. 90% testujących potwierdziło, że produkt zapobiega przed przeciekaniem. O bezpieczeństwie produktu świadczy również pozytywna opinia dermatologów i ginekologów.

Nowy sposób myślenia

Zapewnienie dostępu do środków higieny oraz edukacji na temat zdrowia menstruacyjnego ponad 2 mln dziewczynek w wieku 9-19 lat obecnie żyjącym w Polsce to istotny krok na drodze do normalizacji tematyki dojrzewania. Mając świadomość, iż wiedza powinna mieć odzwierciedlenie w materialnym wsparciu, marka Cleanic proponuje nowatorskie rozwiązania technologiczne. Cleanic Soft na dzień to pewność i niezawodna ochrona, bez względu na to, co przyniesie dzień, natomiast Cleanic Soft na noc spełniają rolę „strażników” snu. Linia została wzbogacona o wkładki oraz chusteczki do higieny intymnej, które mogą stanowić dopełnienie pielęgnacyjnego rytuału w czasie miesiączki, jak również towarzyszyć kobietom w codziennej pielęgnacji.

– Kobiecy cykl to powód do dumy, a miesiączka to okazja do odpowiedniego zadbania o swoje pielęgnacyjne potrzeby i zdrowie – mówi ekspert Cleanic. – Kampania #ZeroWstydu ma na celu wzmocnienie pewności siebie, szczególnie u młodych dziewczyn oraz budowanie wspierającego środowiska wśród rówieśników – dodaje.

Dossier produktowe

Podpaski higieniczne Cleanic Soft Day i Cleanic Soft Night wykonane w przełomowej technologii łączącej podwójną warstwę chłonną, skutecznie chroniącą przed przeciekaniem, i elastyczną warstwę wierzchnią, super wygodną i miękką dla skóry. Skład: wierzchnia warstwa – PPPE. Warstwa chłonna – celuloza, SAP. Spodnia warstwa – polietylen. Cena podpasek: 5,99 zł
Wkładki higieniczne Cleanic Soft wykonane w przełomowej technologii łączącej podwójną warstwę chłonną, skutecznie chroniącą przed przeciekaniem,i elastyczną warstwę wierzchnią, super wygodną i miękką dla skóry. Skład: wierzchnia warstwa – spunbond. Warstwa chłonna – air-laid paper. Spodnia warstwa – polietylen. Cena wkładek: 5,99 zł
Chusteczki do higieny intymnej Cleanic Soft dzięki zawartości ekstraktu z rumianku i kwasu mlekowego, nadają się idealnie dla kobiet, które borykają się z problem podrażnień okolic intymnych. Skutecznie oczyszczają, odświeżają oraz łagodzą. Pomagają utrzymać właściwy poziom pH okolic intymnych. Skład: Aqua, Glycerin, Betaine, Allantoin, Chamomilla Recutita Flower Extract, Undecylenamidopropyl Betaine, Polyglyceryl-4 Caprate, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Parfum, Lactic Acid. Cena 6,99 zł

Cena zestawu: 24,96 zł
O marce
Marka Cleanic obecna na rynku od 30 lat jest liderem w produktach higieniczno-kosmetycznych. Oferuje szeroką gamę produktów do codziennej pielęgnacji i higieny: płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne, chusteczki do demakijażu, chusteczki do higieny intymnej, podpaski i wkładki higieniczne, a także nawilżany papier toaletowy oraz chusteczki odświeżające. Produkty Cleanic zapewniają czystość i świeżość dając poczucie komfortu i pewności siebie. Nowoczesne technologie pozwalają marce na tworzenie nowego wymiaru artykułów higienicznych opartych o innowacyjne składniki takie jak włókna lnu i konopi, które redukują poziom bakterii. Wszystkie wyroby poddawane są badaniom dermatologicznym i ginekologicznym. Cleanic odpowiedzialnie podchodzi do kwestii ekologii i jego wpływu na naturę. Używa najbardziej przyjaznych dla środowiska składników oraz projektuje opakowania nadające się do recyklingu.
# Nowości kosmetyczne
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi