3,2,1 Glow - nowa linia w gamie AA LAAB

3,2,1 Glow - nowa linia w gamie AA LAAB

Po sukcesie świetnie przyjętej przez konsumentki „różowej” linii AA LAAB do pielęgnacji twarzy z kompleksem Centella B 12, marka AA postanowiła rozbudować gamę LAAB o nowe produkty.

AA Laab Tetra-C Yuzu to program pielęgnacyjny nowej generacji dla skóry pozbawionej blasku, z oznakami przedwczesnego starzenia się takimi jak przesuszenie, nierównomierny koloryt, drobne zmarszczki. Przywraca skórze zdrowy i młodszy wygląd.

Gama jest oparta na unikatowym kompleksie Tetra-C Yuzu Intense Cplx. Tworzą go Tetra-C, czyli ultrastabilna forma witaminy C o wysokiej skuteczności, bezpieczna nawet dla wrażliwej skóry oraz Yuzu Lemon – orientalny cytrus, który zawiera 3 x więcej witaminy C niż cytryna! Cytrus yuzu jest bogaty w ceramidy roślinne, neutralizuje wolne rodniki, spowalniając procesy starzenia. 

W linii znalazły się cztery produkty:

  1. AA LAAB Power-serum rozświetlająco-wygładzające 30 ml
  2. AA LAAB Multikrem booster rozświetlająco-regenerujący 50 ml
  3. AA LAAB Krem-perfector SPF 50 rozświetlająco-nawilżający 40 ml
  4. AA LAAB Pianka do mycia twarzy nawilżająco-rozświetlająca 150 ml

Efekty, jakie uzyskamy stosując kosmetyki z linii AA LAAB Tetra-C Yuzu to:

  • długotrwałe nawilżenie,
  • aksamitne wygładzenie,
  • promienna skóra o zdrowym blasku.

Potwierdzone w testach efekty po 28 dniach*:

  • redukcja przebarwień,
  • rozświetlenie oraz wyrównanie kolorytu,
  • intensywna regeneracja,
  • zmniejszenie widoczności zmarszczek,
  • wzmocnienie bariery hydrolipidowej.

Kampania 360 wspierająca nową linię obejmie reklamę prasową, outdoor i kampanię digital.

*Badania aplikacyjne przeprowadzone pod kontrolą dermatologiczną.
Polecamy również:
AA LAAB - nowa linia w duchu pro-age
IT Girl - nowa twarz marki AA Wings of Color
Oceanic: TikTok wspiera sprzedaż produktów skierowanych do młodszych konsumentek
# Nowości kosmetyczne
 reklama