Razem jest piękniej! Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji - partnerów Sephora

Razem jest piękniej! Ruszyła akcja Sephora Beauty Days z udziałem przedstawicieli fundacji - partnerów Sephora

Sephora od lat współpracuje globalnie oraz lokalnie z zewnętrznymi partnerami, wraz z którymi realizuje programy i akcje społeczne oraz ekologiczne. Działa na rzecz wyrównywania szans społecznych, wspiera różnorodność w organizacji, a także poza nią. Zmienia się, by systematycznie minimalizować swój wpływ na planetę.

Nowa akcja Sephora zaprasza klientów do wsparcia działań statutowych 3 organizacji, z którymi Sephora Polska prowadzi długofalową współpracę: Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Fundacji Nasza Ziemia oraz stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Korzystając z oferty Sephora Beauty Days, w której można kupić wybrane produkty z listy prawie 800 bestsellerów z atrakcyjnym rabatem, klienci jednocześnie sami mogą zadeklarować, który spośród 3 partnerów otrzyma od nich wsparcie finansowe na rzecz swoich działań statutowych. Akcja trwa od 11. do 24. października.

- W ramach akcji Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej! chcemy podziękować naszym partnerom za współpracę, ale też zwrócić uwagę szerokiej publiczności na wartości i obszary, które wspieramy i które odzwierciedlają kierunki naszego społecznego oraz środowiskowego zaangażowania. Jednocześnie pragniemy zachęcić naszych klientów do wspólnego działania - mówi Małgorzata Dzięcielewska, dyrektor marketingu i asortymentu Sephora w Polsce i Czechach.

Do udziału w akcji Sephora Beauty Days zapraszają przedstawiciele partnerów Sephora: Olga Legosz - wiceprezeska Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, Grzegorz Mikosza - główny koordynator akcji Sprzątanie świata – Polska z Fundacji Nasza Ziemia oraz Slava Melnyk - dyrektor zarządzający stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii. Wszystkich troje zobaczyć możemy zarówno w indywidualnych video w kampanii digital oraz social mediach Sephora, jak i we wspólnym spocie telewizyjnym.

- Bardzo cieszy nas możliwość prowadzenia wspólnych działań z Sephora, bo zależy nam na tym, aby w środowisku pracy różnorodność była wartością nie tylko akceptowaną, ale po prostu cenioną i pożądaną. Zaangażowanie Sephora pomoże nam w sfinansowaniu projektów i jeszcze szerszym dotarciu do osób, dla których nasze działania są ważne i potrzebne - mówi Slava Melnyk ze stowarzyszenia Kampania Przeciw Homofobii.

- Cieszy mnie bardzo współpraca z Sephora Polska, bo to nie tylko działania związane z naszym sztandarowym programem i udziałem pracowników Sephora w Akcji Sprzątanie świata -Polska. To również edukacja ekologiczna dotycząca redukcji toreb jednorazowych przez Klientów w sklepach Sephora. Już wiemy, że to działa i liczba kupowanych, jednorazowych toreb systematycznie spada! Troska o planetę z takim Partnerem napawa nas dumą - podkreśla Grzegorz Mikosza z Fundacji Nasza Ziemia.

- Czasami czytam, że feminizm odniósł zwycięstwo, bo przyszłość jest kobietą, a kubki z napisem „girl power” sprzedają się świetnie. To pozory, które nie powinny nas zmylić. Tak długo aż każda gmina w Polsce nie będzie miała żłobka, tak długo nie będziemy mogli mówić o zwycięstwie feminizmu. Dzięki akcji Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej, każdy może realnie wspomóc działania naszej fundacji i z nami budować lepsze jutro - uważa Olga Legosz, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Sephora Beauty Days – Razem jest piękniej! trwa od 11. do 24.10. w perfumeriach stacjonarnych Sephora i na sephora.pl. Wspierana jest szeroko zasięgową, dwutygodniową kampanią obejmującą telewizję, digital media oraz media własne Sephora: społecznościowe, CRM, nośniki w perfumeriach oraz sephora.pl.

Za koncept kreatywny, produkcję i post produkcję spotów odpowiada agencja Stor9.  Strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów powierzono agencji Zenith, natomiast działania w social mediach – agencji LiquidThread. Obie należą do Publicis Groupe.

# Społeczny biznes
 reklama

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi