PG na rzecz chorych onkologicznie dzieci

PG na rzecz chorych onkologicznie dzieci

Do końca roku trwa wspólna akcja Procter & Gamble i Carrefour Polska na rzecz Fundacji Polsat – „Podaruj Dzieciom Słońce”.

Żeby pomóc wystarczy w sklepach Carrefour kupić produkty P&G. Firma przekaże część zysku na rzecz Fundacji, aby wyremontować specjalne pokoje socjalne dla mam w Klinice Transplantacji Szpiku, Onkologii i Hematologii Dziecięcej „Przylądek Nadziei” we Wrocławiu.

„Przylądek Nadziei” to jedna z największych w Polsce, wysokospecjalistycznych placówek, która leczy dzieci i młodzież z chorobami nowotworowymi oraz schorzeniami układu krwiotwórczego. Mali pacjenci, a wraz z nimi ich mamy, często spędzają w tym szpitalu wiele miesięcy.  Wsparcie mam jest w tym trudnym czasie niezwykle ważna, bo jak podkreślają eksperci, opieka mamy  ma  pozytywny wpływ na proces zdrowienia dziecka. Celem tegorocznej akcji „Podaruj Dzieciom Słońce” jest pomoc pacjentom tej placówki.

Każdy z nas może łatwo pomóc

Zaletą akcji jest to, że pomóc możemy przy okazji codziennych zakupów. Wystarczy do końca roku w sklepach Carrefour w Polsce sięgnąć na półkę oznaczoną informacją o akcji i wybrać produkty takie jak Pampers, Ariel, Vizir, Lenor, Always, Fairy, Ambi Pur, Swiffer, Braun, Gillette, Old Spice, Pantene, Head&Shoulders, Herbal Essence czy Blend-a-Med. Część zysku ze sprzedaży P&G przekaże na rzecz Fundacji Polsat w celu wyremontowania specjalnych pokojów dla mam opiekujących się chorymi dziećmi w „Przylądku Nadziei”. Dzięki tym pokojom będą miały odpowiednią przestrzeń do tego, żeby nabrać sił, przygotować sobie posiłek, znaleźć chwilę dla siebie i móc dalej wspierać chore dzieci.

- Procter & Gamble to firma, która stara się poprawić jakość życia konsumentów na całym świecie. Wsparcie społeczności, w których funkcjonujemy i którym służymy, jest dla nas bardzo istotne. Od lat pomagamy chorym dzieciom i ich mamom na różne sposoby, bo wiemy, jak dużo trudu wkładają one w opiekę i wychowanie swoich pociech. Cieszymy się, że po raz kolejny możemy prowadzić z naszymi partnerami akcję „Podaruj Dzieciom Słońce”, dzięki której pomóc możemy wszyscy w bardzo prosty sposób. ­– mówi Małgorzata Mejer, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej, Procter & Gamble w Europie Centralnej.

Wieloletnie wsparcie chorych dzieci

„Podaruj Dzieciom Słońce” było pierwszą akcją marketingu społecznego w Polsce realizowaną na tak dużą skalę. Pierwsza edycja ruszyła w 1999 roku. W ciągu 14 edycji zebrano blisko 66 milionów złotych. Pieniądze przekazane były na zakup najnowocześniejszego sprzętu medycznego, wsparcie leczenia i rehabilitacji. Akcja pomogła m.in. najbardziej potrzebującym oddziałom pediatrycznym w szpitalach powiatowych, z jej środków dofinansowano powstanie i wyposażenie pierwszego w Polsce Dziecięcego Oddziału Autologicznych Transplantacji Szpiku i Terapii Genowej w Katedrze i Klinice Hematologii Chorób Rozrostowych Akademii Medycznej we Wrocławiu, zakupiono sprzęt diagnostyczny dla oddziałów neonatolgicznych wspierający opiekę nad wcześniakami, a także ostatni etap programu rodzinnych przeszczepów wątroby.

# Społeczny biznes
 reklama