Garnier w Olsztynie promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Garnier w Olsztynie promuje ideę zrównoważonego rozwoju

Garnier, wiodąca marka w świecie beauty, znów pokazuje, że można jednocześnie dbać o naszą skórę i o planetę.  Zobowiązany do zielonej działalności i zrównoważonego piękna, Garnier wyznacza trendy, nie tylko w dbaniu o siebie, ale także w trosce o środowisko.

W Olsztynie stworzył wyjątkową strefę, która dostarczała odwiedzającym niezapomnianych, a przy tym proekologicznych przeżyć.

W dniach 11-13 sierpnia, nad jeziorem Ukiel w Olsztynie odbył się Green Festival, który dobrą zabawę połączył z ważnymi tematami na rzecz ekologii. Podczas panelu dyskusyjnego eksperci i zaproszeni goście rozmawiali nt. stanu środowiska i tego, jak możemy działać na rzecz jego poprawy - zarówno z perspektywy nas, pojedynczych osób, jak i dużych firm.

Na scenach festiwalowych zaś pojawili się czołowi artyści polskiej sceny muzycznej, między innymi: Dawid Podsiadło, Nosowska, Brodka czy Krzysztof Zalewski.

STREFA BEAUTY NA OLSZTYN GREEN FESTIVAL

W specjalnie przygotowanej strefie Garnier, zainteresowane osoby mogły dowiedzieć się, m.in. czym jest Green Science, wziąć udział w badaniach skóry i włosów, poznać ciekawostki naukowe i samodzielnie wykonać eksperymenty. Co więcej, na odwiedzających czekał kosmetolog, który badał stan skóry chętnych festiwalowiczów oraz z trycholog, z którym można było porozmawiać na temat pielęgnacji i kondycji zdrowia włosów. Goście mieli także okazję na własnej skórze przetestować poszczególne zielone produkty marki Garnier, poznać ich dokładny skład, a także skorzystać z porad wspomnianych ekspertów.

Czym są zielone produkty Garniera? To kosmetyki to kosmetyki do pielęgnacji skóry, włosów i koloryzacji, np. Serum Vitamin C na dzień, odżywki lamelarne Hair Food Drink czy kultowe maski do włosów Hair Food, produkowane tak, aby dążyć do zmniejszania wpływu środowiskowego i społecznego na przestrzeni całego cyklu ich życia - włączając w to etap zarówno produkcji, jak i użytkowania.

Poza aktywacjami w strefie Garniera na festiwalowej scenie pojawili się eksperci oraz goście specjalni, aby wspólnie podjąć merytoryczną dyskusję o ekologicznych wyzwaniach z jakimi przychodzi mierzyć się nie tylko markom beauty. Jednym ze spotkań był panel poświęcony eko-edukacji konsumentów: „Jak ważny jest świadomy wybór?”, podczas którego głos zabrały: gość specjalny marki, artystka Ofelia, influencerka Ola Czajkowska (@ekoalternatywa) oraz Justyna Garbowska – Brand Champion marki Garnier.

- Strategia naszej marki polega na konsekwentnym angażowaniu się w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju. Skupiamy się na tym, aby produkty przez nas dostarczane były nie tylko skuteczne, ale także ograniczały negatywny wpływ na środowisko. Stąd także podjęta przez nas inicjatywa Green Beauty, w ramach której nasze zielone zobowiązania realizujemy w pięciu obszarach. Są to opakowania, formuły produktów, proces produkcji, odpowiedzialne pozyskiwanie surowców oraz zarządzanie plastikiem. – komentuje Justyna Garbowska Garnier Brand Champion & Sustainability Leader Consumer Product Division L’Oreal.

GARNIER GREEN BEAUTY FOR ALL!  CZYLI ZIELONE PIĘKNO DLA KAŻDEGO  

Wszystkie produkty Garnier na całym świecie uzyskały w 2021 roku certyfikat programu Leaping Bunny Cruelty Free International, wiodącej organizacji pracującej na rzecz ogólnoświatowego zakazu testów na zwierzętach, która poddaje weryfikacji każdy etap produkcji kosmetyków.

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, ale także z myślą o ekologicznych rozwiązaniach dla planety, Garnier podjął zobowiązania i już w 2020 roku wyznaczył sobie konkretne zadania do realizacji na kolejne 5 lat. Zrównoważone cele marki na nadchodzące lata, to m.in.: 95% składników pochodzenia roślinnego, mineralnego lub pochodzących z gospodarki obiegu zamkniętego do 2030 roku; 1500 nieuprzywilejowanych społeczności na świecie, które otrzymają pomoc aż do 2025 roku dzięki programowi Solidarity Sourcing Program[1].

Green Beauty Garnier to początek zmian w świecie beauty, którym marka chce przewodzić, aby wspólnie wyznaczać zrównoważoną przyszłość i edukować zarówno partnerów, jak i konsumentów.

[1] co oznacza, m.in., że produkty takie jak Botanic Therapy Honey Treasures będą wytwarzane z wosku pszczelego pozyskiwanego w Burkina Faso w Afryce.
# Społeczny biznes
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi