Kompozycja zachowała emblematyczną nutę linii: promienną, świeżą i przejrzystą różę, która stanowi integralny element olfaktorycznej tożsamości marki.
Teraz jednak wyjątkowa nuta róży zyskała zaskakujący owocowy aspekt: żywa, słoneczna esencja tangerynki dodaje zapachowi blasku, a intensywna czarna porzeczka z zielonymi tonacjami intensyfikuje jego charakter. W nucie głębi długo wybrzmiewają cedr i biała ambra, które nadają kompozycji elegancję i ultrawspółczesny sznyt. Woda toaletowa Chloé jest wyrazem kobiecości – bardziej wyzwolonej i asertywnej niż kiedykolwiek wcześniej.
Aby odzwierciedlić nową wersję zapachu, emblematyczny flakon Chloé przybrał nowe kolory. Rypsowa wstążeczka, zawiązana wokół jego szyjki, ma pomarańczoworóżowy odcień, który współgra z kolorem zapachu. Flakon zachował elementy, które nadają mu niepowtarzalny wygląd: ten sam kształt i żłobkowaną fakturę szkła, stanowiącą nawiązanie do promienistych plis – tak charakterystycznych dla wzornictwa marki Chloé; wieńczy go owalny korek i zdobi ręcznie posrebrzana, metalowa plakietka.