Za strategię mediową w kanałach digital oraz obsługę kampanii odpowiedzialny jest dom mediowy Media Choice.
Cztery Pory Roku to polska marka kosmetyków pielęgnacyjnych, która od lat łączy tradycję z nowoczesnością i prostotą. Wiele Polek i Polaków sięga po kremy do rąk tej marki. To klasyk, który znajduje swoje miejsce na niejednej łazienkowej półce w domach wielu Polek.
Dłonie są naszym narzędziem do codziennych czynności, dlatego ważne jest, aby o nie dbać przez cały rok. Niestety, często zapominamy o ich pielęgnacji, co prowadzi do suchej, pękającej i zaczerwienionej skóry. Zimą mróz i suche powietrze w ogrzewanych pomieszczeniach powodują, że dłonie szybko tracą wilgoć, co może przysparzać nam wielu problemów. Aby im zapobiec, należy zadbać o regularne nawilżanie i ochronę przed czynnikami zewnętrznymi. Można to zrobić, stosując odpowiednie kosmetyki do rąk. Kremy glicerynowe Cztery Pory Roku to idealny wybór, gdy dłonie wymagają porządnej dawki nawilżenia i specjalnej ochrony przez cały dzień. Szeroka gama dostępnych produktów odpowie na wszelkie potrzeby, bez względu na to, czy potrzebujemy odżywienia, wygładzenia czy też wzmocnienia płytki paznokci.
- Kampania obejmuje szereg działań dopasowanych do celów kampanii, takich jak reklamy display w aplikacjach mobilnych skierowanych do Smart Shopperów, umożliwiających przeglądanie gazetek reklamowych różnych sieci handlowych oraz tworzenie list zakupowych; reklamy zasięgowe emitowane w mediach społecznościowych do określonej grupy docelowej, czy też działania display realizowane na portalach horyzontalnych oraz wertykalnych. Docelowo prowadzone działania mają za zadanie budować wizerunek marki oraz jej rozpoznawalność w grupie docelowej - mówi Marek Śnioch (Senior Media Planner w Media Choice), który odpowiedzialny jest za działania w zakresie planowania mediów. Z kolei koordynacją projektu i kontaktem z klientem zajmuje się Sandra Łangowska-Machnik (New Business Manager).