SENSUM MARE przekaże 20% ze sprzedaży on line na zakup komputerów do zdalnej nauki dla dzieci z Rodzinnego Domu Dziecka w Poddębicach.
Publikujemy list właścicieli firmy, uzasadniający, dlaczego właśnie na tego typu pomoc zdecydowali się.
"Z ogromną uwagą i troską śledzimy informacje pojawiające się w mediach dotyczące wirusa i jego wpływu na nasze życie i gospodarkę. Nasze życie w ostatnich tygodniach uległo zmianie, to co do tej pory było czymś powszechnym, na co nie zwracaliśmy uwagi, dzisiaj stało się niemożliwe do wykonania.
Wszyscy czujemy się jakbyśmy byli w środku filmu science fiction i z ogromnym utęsknieniem czekamy na jego koniec. Praca i nauka z domu stały się standardem. Te zmiany wiążą się również z problemami z którymi nie zawsze możemy sobie poradzić sami. Jednym z nich jest nauka zdalna z domu w momencie, kiedy nie mamy komputera, a nasi rodzice czy opiekunowie nie są w stanie nam go kupić.
Widzimy wiele inicjatyw które w ostatnich dniach zostały podjęte, od szycia maseczek po dostarczanie posiłków dla lekarzy. Każda z nich działa pokrzepiająco i daje nadzieje i wiarę, że razem przejdziemy przez ten trudny czas.
Problemy związane z wirusem mocno nas poruszają jako firmę, ale również każdego z nas z osobna. Nie chcemy być bierni w tej sytuacji, tylko pragniemy działać. Postanowiliśmy zaangażować się w pomoc, zaczęliśmy szukać, czytać i dowiadywać się, co możemy zrobić.
Po dwóch intensywnych dniach poszukiwań, jednogłośnie wybraliśmy pomoc dla najmłodszych.
Wybraliśmy Rodzinny Dom Dziecka z Poddębic, który opiekuje się sześciorgiem dzieci z czego pięcioro z nich jest w wieku szkolnym. Niestety dzieci nie mają komputerów i nie mają jak uczyć się z domu. To nas poruszyło do działania.
Postanowiliśmy przekazać 20% ze sprzedaży w naszym sklepie online uzyskanej w dniach 27.03 02.04 na pomoc w zakupie sprzętu.
Zwróciliśmy się również do osób, które nas obserwują na portalach społecznościowych z apelem, czy nie mają komputerów, których nie potrzebują, a które mogą przekazać.
Podobnie jak wiele innych firm my również odczuwamy skutki pandemii, niemniej jednak pragniemy solidaryzować się ze społeczeństwem, czując się jego częścią i pragniemy pomagać. Każda cząstka tworzy większą całość i tą cząstkę dajemy od siebie.
Maciej Tesiorowski i Łukasz Kołedziejek, właściciele Sensum Mare."
#niejestemobojetny
#czastkaodemnie
Popieramy! To kolejna bardzo ciekawa inicjatywa podejmowana przez kolejną firmę kosmetyczną.