Oceanic mocno wspiera szpitale
Oceanic mocno wspiera szpitale

Wyzwanie epidemiczne, z jakim obecnie się mierzymy, pokazuje jednocześnie olbrzymie pokłady dobra w solidaryzowaniu się z potrzebującymi.

Oceanic to firma, która wspiera różne instytucje i fundacje w swojej bieżącej działalności. Ta wyjątkowa sytuacja sprawia, że pomoc ze strony firmy płynie do kolejnych jednostek medycznych.

W trudnym położeniu znalazły się obecnie szpitale i oddziały położnicze. Niektóre są zamykane, te które działają wdrożyły bardzo ostre rygory sanitarne. Nikt postronny teraz na oddziały położnicze i noworodkowe nie może wejść, porody rodzinne zostały zawieszone, pacjentkom nie są przekazywane żadne przesyłki z zewnątrz. To sprawia, że zapotrzebowanie na kosmetyki do higieny i pielęgnacji dla noworodków i młodych mam mocno wzrosło. Oceanic przekazał dużą partię hipoalergicznych produktów Oillan szpitalowi położniczo-ginekologicznemu im. Św. Rodziny w Warszawie.  Do dyspozycji szpitala trafiły, m. in. emulsje do kąpieli, żele do kąpieli, ale także krem barierowy Oillan active dla personelu, który jak wiadomo zmaga się z mocnym przesuszeniem skóry dłoni od nieustannej dezynfekcji.

Kosmetyki trafiły na blok porodowy, blok operacyjny, na wydzielony odcinek dla pacjentek z podejrzeniem koronawirusa i do kilkunastu gabinetów zabiegowych.

Oceanic zaopatruje również w kosmetyki marek Oillan i AA Szpitale Pomorskie. Jest to działanie wspierające lokalną służbę zdrowia – fabryka firmy ma siedzibę w Trąbkach Małych k. Sopotu. Tam trafiają kosmetyki, które w tej chwili są najbardziej potrzebne pacjentom i personelowi medycznemu.

Pomoc trafiła również do Kliniki Budzik, założonej przez Fundację A Kogo? Ewy Błaszczyk.

Polscy przedsiębiorcy mierzą się dziś z wieloma problemami: rzeczywistość jest wyjątkowo mało przewidywalna i najeżona problemami. Jednak społeczna odpowiedzialność biznesu sprawia, że mimo obiektywnych przeciwności strumień pomocy wciąż płynie do jednostek medycznych, od których dziś zależy zdrowie i życie Polaków.  

fot. pixabay
# Społeczny biznes
 reklama