Ze względu na przyrost zachorowań środki higieniczne wykorzystywane są w ekspresowym tempie.
Dlatego też Clochee, chcąc wspomóc personel medyczny, przekazało żele antybakteryjne oraz kremy do rąk i balsamy dla pracowników kilku szpitali i ratowników medycznych.
Środki pomocy trafiły do: Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie, który został przekształcony na szpital zakaźny. Do Specjalistycznego Szpitala położniczego św. Zofii w Warszawie, w którym czas nie stanął, a każdej doby odbywają się dziesiątki porodów. Do Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu, pod którym stanął pierwszy namiot do triażowania pacjentów. Pomoc popłynęła również także do warszawskich ratowników medycznych (Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans").
Clochee nie zapomniało również o małych przyjaciołach – produkty trafiły do Kliniki Weterynaryjnej ELWET, aby zwierzaki były w bezpiecznych rękach.
Zakupione przez Clochee żele antybakteryjne mają za zadanie zapewnić bezpieczeństwo zarówno personelowi jak i pacjentom, natomiast kremy do rąk i balsamy to produkty dodatkowe, pielęgnacyjne, których zadaniem jest zneutralizować szkodliwe działania produktów dezynfekujących i antybakteryjnych na skórę. – Mamy nadzieję, że przekazane środki higieniczne będą stanowiły dodatkową pomoc dla służby zdrowia, dzięki, której personel będzie czuł się bezpieczniej i w dalszym ciągu będzie mógł ratować życie – mówi Marta Ryszewska, specjalista ds. PR firmy Clochee.
Clochee wraz z Fundacją Piękniejsze Życie stała się także częścią akcji #KremDoZadańSpecjalnych. Wśród środków pierwszej potrzeby znajdowały się także kremy, maseczki do twarzy i żele do mycia twarzy.
– Lekarze i pielęgniarki, którzy na co dzień pracują w kombinezonach z przyłbicami na głowie prosili także o środki nawilżające do twarzy. Ponieważ Clochee specjalizuje się w tego typu produktach spełniliśmy te prośby – mówi Daria Prochenka, współzałożycielka i prezes Clochee.
Oprócz wsparcia rzeczowego firma postanowiła także zorganizować weekendową akcję rabatową, z której aż 20% obrotu zostało przekazanych jako datek na rzecz szpitala jednoimiennego w Szczecinie. – Wiemy, że w tych czasach każde wsparcie jest ważne więc staramy się działać na wielu płaszczyznach aby pomagać – dodaje Prochenka.