Jako jeden z niewielu tego typu konkursów na rynku, Brandstorm daje jego uczestnikom unikalną możliwość wcielenia się w rolę młodych przedsiębiorców, którzy pod okiem ekspertów i mentorów wymyślają i rozwijają swój nowatorski pomysł na biznes, ucząc się jednocześnie, że jego powodzenie zależy przede wszystkim od innowacyjnego podejścia, otwartości, wytrwałości oraz umiejętności pracy w zespole, w którym różnorodność jest inspirująca
Wierzymy, że innowacyjność, będącą jednym ze strategicznych filarów modelu biznesowego Grupy L’Oréal, nie jest kwestią talentu, ale pochodną doświadczenia, testowania i uczenia się. Brandstorm jest właśnie taką przestrzenią umożliwiającą studentom zmierzenie się z biznesowymi wyzwaniami, które czekają na nich już za moment, wraz ze startem zawodowej kariery
O Brandstorm
Brandstorm to jedna z pionierskich inicjatyw firmy L’Oréal, organizowana od 1992 roku. W tym czasie uczestniczyło w niej 120 000 studentów z 60 krajów, którzy ubiegali się o nagrodę główną oraz możliwość rozpoczęcia kariery w strukturach firmy. Przez te lata konkurs ewoluował od inicjatywy marketingowej do biznesowej, poruszającej tematykę rozwoju produktu, travel retail a także digital. W Polsce projekt co roku gromadzi setki uczestników z różnych uczelni w całym kraju.
Publikacje o podobnej tematyce:
Polscy studenci chcą pracować dla L'Oreal
Globalna marka reaguje lokalnie
L'Oreal wspiera potencjał kobiet w nauce