Dlatego, jak co roku, YOPE dzieli nowymi zapachami z limitowanej serii zimowej oraz… ciepłą i pozytywną energią.
- Przed Świętami zawsze wspieramy inicjatywy, które powstały, by dawać ludziom radość, wsparcie i nieść pomoc. W tym roku pracujemy z inicjatywami wspierającymi seniorów. Bo Święta szczególnie łączą pokolenia, a niespożyta życiowa energia seniorów daje nam tyle dobrego! – mówi Joanna Pawełczak, CSR Manager YOPE.
- Wspaniałe jest to, że młodsze pokolenia już zaczęły działać, ale często o tym nie wiemy. – I dlatego o nich chcemy mówić – o tych, którzy tworzą miejsca przyjazne dla seniorów, organizują warsztaty edukacyjne; @klubokawiarnia_poranaseniora, czy tworzą aplikacje wspierające ich mikro-biznesy jak @dziadkowie_biznesu. Jestem przekonana, że powinniśmy robić wiele by wspierać takie inicjatywy, bo seniorzy, to ludzie, którzy obdarowują niesamowitą energią i pragną, aby nie być wyłączonym z życia społecznego ze względu na swój wiek! Pamiętajmy, aby szczególnie w tym Świątecznym okresie dzielić się tym co dobre, bo najlepsze jest w nas… w środku! – dodaje Magdalena Dudarska-Rodak, Influencer Manager YOPE, pomysłodawczyni kampanii #Najlepszejestwśrodku.
Inicjatywę wsparły między innymi Urszula Dudziak i Natalia Klimas, a w spocie promującym działania udział wzięli influencerzy Jan Adamski (@janadamskieu) i Elwira Kołodziejczyk (@ostatnie_podrygi_50plus).