Yope we współpracy z Rak’n’Roll

Yope we współpracy z Rak’n’Roll

W październiku, czyli Miesiącu Świadomości Raka Piersi 
oraz w listopadzie (Movember), YOPE
 dotyka ważnych tematów, takich jak dbanie o siebie i zachęcenie konsumentek do badań. 

Marka wspiera Fundację Rak’n’Roll. Wygraj Życie! W ramach współpracy sprzedaż produktów z linii intymnej wesprze działania profilaktyczne Fundacji. YOPE przekaże Fundacji aż 50 tys. zł na działania profilaktyczne.

YOPE promuje takie hasła, jak: "proszę dotykać", "proszę dbać" i "proszę badać".  

Zdrowie zaczyna się od nas i naszych codziennych przyzwyczajeń. Świadoma pielęgnacja, wykonywana 
produktami naturalnymi jest bardzo istotna. Regularne samobadanie - czyli poznawanie swojego ciała - i kontrolowanie zdrowia w badaniach profilaktycznych to kolejny ważny krok w dbaniu o swoje zdrowie. 


Yope zachęca w social mediach do kultywowania zdrowych. Marka podjęła współpracę 
z Agą Szuścik, edukatorką i twórczynią, która nie boi się podejmować tematu raka i ma osobistą perspektywę. 

# Społeczny biznes
 reklama