„Pomagamy jak umiemy” to największa akcja społeczna w branży kosmetycznej. W ciągu ostatnich dwóch lat przekazaliśmy pomoc o łącznej wartości 8,5 mln zł. W tym roku zwiększymy tę pulę o kolejnych 5 mln zł. Tegoroczna, trzecia edycja jest największą pod kątem liczby zgłoszonych organizacji - jest ich 250. Do każdej z nich z końcem roku zawieziemy towary, które sami wybiorą z naszego asortymentu.
W tym roku odbyła się pierwsza edycja konkursu Love Cosmetics Awards, który stawia na promocję polskich marek, a także na jakość, wiarygodność i niezależność.
Hasło tegorocznej edycji to #marka #emocje #jakość. W pierwszej części gali wyróżniono kosmetyki w ponad 40-stu kategoriach. W drugiej przyznano nagrody korporacyjne – w niej doceniony został Rossmann.
Produkty oceniało 8-osobowe jury, a wśród nich, m.in.: eksperci w zakresie marki i komunikacji, specjaliści od oceny bezpieczeństwa kosmetyków oraz dermatologii, a także dziennikarki.
Finałowa gala odbyła się 23 maja 2019 r. w Szarotka Fort Mokotów w Warszawie.