Nowe ambasadorki w 5.edycji kampanii Lubię Siebie

Nowe ambasadorki w 5.edycji kampanii Lubię Siebie

Bohaterki akcji spotkały się na sesji zdjęciowej, aby opowiedzieć, czym jest dla nich samoakceptacja i za co siebie lubią.

Wszystkie wierzą, że samoakceptacja to temat, o którym należy głośno mówić, szczególnie w dzisiejszych, bardzo wymagających czasach, kiedy jesteśmy poddawani surowej ocenie i krytyce. Warto więc budować swoją siłę i wzmacniać pewność siebie.

Magdalena KumorekMagdalena Kumorek: „Samoakceptacja? To dla mnie samoświadomość. Im więcej wiem o sobie, tym bardziej rośnie szansa, że będę siebie lubić i akceptować to, że nie jestem idealna. Bycie idealną jest nudne!".

Anna Szymańczyk: „Bardzo cieszę się, że mogłam dołączyć do akcji #lubiesiebie. To jest bardzo ciężka praca, ale kiedy osiągamy ten moment, że patrzymy w lustro i myślimy o sobie dobrze, myślimy: lubię tę osobę i doceniam ją za jej wady i zalety, to dostajemy super moc, która nas pcha do przodu. A bez tego nie da się dalej pójść".

Joanna TrzepiecińskaJoanna Trzepiecińska: „Jestem zdania, że z wiekiem bardziej siebie lubię. Chociaż futerał się psuje, w środku jest Stardivarius. I jako ambasadorka akcji #lubiesiebie chciałabym wszystkich zaprosić do wdrożenia tej zasady w swoim życiu".

Marta Dąbrowska: „Temat samoakceptacji wydaje się być dziś szczególnie ważny. Nie mówię, że kiedyś nie był, ale w dobie mediów społecznościowych, jest to coś, o czym powinno się dużo mówić, z czym się walczy i nie mam tu na myśli tylko względów wizualnych, ale też charakteru. Samoakceptacja jest procesem związanym z pracą nad sobą".

Kamilla Baar: „Jestem ciekawa kobiet w każdym wieku. Od małych dziewczynek, przez nastolatki, do etapu bardzo dojrzałej kobiecości. I jestem bardzo ciekawa siebie za lat 5,10,15,20... A wiem, że ta ciekawość nie będzie możliwa, jeżeli nie będę lubiła siebie. Więc staram się w to inwestować".

Inicjatorem akcji jest dr Franciszek Strzałkowski. W poprzednich edycjach #LubieSiebie wspierały: Maria Sadowska, Dorota Williams, Lidia Popiel, Adrianna Palka, Agnieszka Więdłocha, Katarzyna Żak, Marta Lech-Maciejewska, Mariola Bojarska-Ferenc, Katarzyna Herman, Jowita Budnik, Joanna Liszowska, Małgorzata Pieczyńska i Aleksandra Hamkało.

Partner Beauty: Mary Kay Polska
Zdjęcia: Justyna Dudek
Kostiumy: Dorota Williams
Make up: Iwona Jankowska (Mary Kay Polska)
Fryzury: Dawid Wieczorkowski
Produkcja: Joanna Sokołowska-Pronobis
# Społeczny biznes
loki joanna