MG Evolution gościła studentów zaproszonych w ramach międzynarodowej wymiany przez Akademię Leona Koźmińskiego

MG Evolution gościła studentów zaproszonych w ramach międzynarodowej wymiany przez Akademię Leona Koźmińskiego

16 października firmę MG Evolution odwiedzili studenci uczestniczący w międzynarodowym programie "Blended Intensive Program in Luxury", organizowanym przez Akademię Leona Koźmińskiego w Warszawie we współpracy z American Business School w Paryżu oraz IULM w Mediolanie.

W ramach tego wydarzenia, zagraniczni studenci odwiedzili fabrykę firmy w Pieńkowie, gdzie mogli bliżej poznać procesy produkcji kosmetyków oraz poznać bliżej nowoczesny park maszynowy, w którym tworzone są produkty firmy i oferta private labels.

- Jesteśmy dumni, że mogliśmy podzielić się z młodymi adeptami zarządzania naszą wiedzą i doświadczeniem w branży kosmetycznej, szczególnie w kontekście rosnącego znaczenia kosmetyków w sektorze dóbr luksusowych. Wizyta ta była doskonałą okazją do zaprezentowania naszej działalności, od innowacyjnych procesów produkcyjnych po omówienie pozycji produktów kosmetycznych na tle globalnego rynku luksusowych produktów beauty & wellness - mówi Justyna Kruk, MG Evolution.

Studenci mieli możliwość nie tylko zobaczenia, jak wygląda produkcja na najwyższym poziomie, ale również uczestniczyli w prezentacji na temat firmy, jej misji oraz planów rozwoju w niezwykle dynamicznej w branży kosmetycznej.

- To spotkanie było dla nas wyjątkową okazją, nie tylko ze względu na możliwość podjęcia inspirującego dialogu ze studentami z różnych krajów, ale również z uwagi na fakt, że zbiegło się z obchodami pierwszej rocznicy uruchomienia naszej produkcji kosmetyków, co nadało wydarzeniu dodatkowego, symbolicznego znaczenia - dodaje Justyna Kruk.

MG Evolution nieustannie dąży do doskonalenia swoich produktów i procesów, oferując najwyższą jakość zgodnie z międzynarodowymi standardami, co również mocno wybrzmiało podczas spotkania.

Tego typu inicjatywy są świetnym przykładem zaangażowania społecznego firm, przyciągając do branży ambitnych absolwentów prestiżowych uczelni. Wchodzenie młodymi ludźmi w szczery i bezpośredni dialog to także szansa, by dobrze zrozumieć pokolenie, które już teraz wyznacza kierunki rozwoju sektora i ma duży wpływ na rynkowy sukces wielu marek kosmetycznych. Dla studentów zaś nie ma lepszej okazji do uczenia się biznesu niż spotkania z rynkowymi praktykami.
# Społeczny biznes
 reklama