Już po raz kolejny Henkel i Kaufland połączyły swoje siły na rzecz akcji „Kupujesz – pomagasz!”, organizowanej w ramach wsparcia Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dzięki zaangażowaniu konsumentów, Stowarzyrzenie otrzymało darowiznę w wysokości 55 tysięcy złotych, która zostannie spożytkowana na rozwój i edukację jej podopiecznych.
Każdy, kto między 24 września a 4 października kupił produkty marek należących do firmy Henkel: Persil, E, K2r, Perwoll, Silan, Somat, Pur, Bref, Clin, Hattrick, Gliss Kur, Taft, Color Expert, Syoss, Got2b, Schauma, Palette, Fa, Vademecum i Denivit w sieci sklepów Kaufland, wsparł podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.
Zebrane środki będą przeznaczone na zajęcia wyrównawcze oraz zajęcia dodatkowe dla potrzebujących podopiecznych tej organizacji.
Jak wiadomo w dzisiejszym świecie edukacja jest kluczowym czynnikiem wpływającym na przyszłość młodych ludzi. Dlatego chcemy wspierać SOS Wioski Dziecięce w ich wysiłkach zapewnienia dzieciom i młodzieży jak najlepszej opieki i edukacji
– powiedziała Dorota Strosznajder, pełnomocnik ds. odpowiedzialności społecznej Henkel Polska.
Obecna współpraca Henkla i sieci Kaufland to tylko jedna z wielu form działań podejmowanych przez obie firmy na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Dla przykładu Henkel Polska realizował we współpracy ze Stowarzyszeniem 3 edycje programu Shaping Futures oferując warsztaty fryzjerskie dla jego wychowanków. Projekt ten to międzynarodowa inicjatywa należącej do Henkla marki Schwarzkopf Professional. Z kolei współpraca firmy Kaufland ze Stowarzyszeniem trwa nieprzerwanie od 2015 roku. Firma wspiera wychowanków Wiosek Dziecięcych finansowo i rzeczowo (np. wyprawki szkolne). Niektóre z działań mają charakter wolontariatu pracowniczego.
Więcej szczegółowych informacji na stronie www.wioskisos.org