Zestaw nazywa się „Beauty For Every Eye” i zawiera trzy ulubione produkty pływaczki, czyli tusz do rzęs, błyszczącą pomadkę do ust i podkład z SPF. Każdy produkt posiada kod QR, pod którym kryje się nagranie audio autorstwa Pagonis, opisujące dany kosmetyk oraz wskazówki dotyczące wykończenia i aplikacji.
– Anastasia pokazuje piękną magię, która pojawia się, gdy ludzie akceptują siebie, rzucają wyzwanie etykietom i postrzegają bariery jako kamienie milowe. Ona na nowo definiuje nieograniczoność. Jesteśmy w trakcie podróży, aby uczynić piękno jeszcze bardziej dostępnym dla każdego oka, ust i twarzy. „Tas” jest naszą inspiracją, buduje głębsze więzi z naszą społecznością i pokazuje, że wszystko jest możliwe dla elfów – powiedziała Kory Marchisotto, dyrektor ds. marketingu, elf Beauty.
– Jestem podekscytowana współpracą z elf, marką, która naprawdę ceni pozytywność, inkluzywność i dostępność. Razem podejmujemy kroki, aby zapewnić, że branża kosmetyczna jest przyjazna i inspirująca dla osób o różnych możliwościach – komentuje współpracę Anastasia Pagonis.