Dove reaguje na zwolnienie kanadyjskiej dziennikarki kampanią #KeepTheGrey

Dove reaguje na zwolnienie kanadyjskiej dziennikarki kampanią #KeepTheGrey

Marka Dove znów udowadnia, że dobrze czuje puls społecznych zmian.

Tuż po zwolnieniu z pracy Lisy LaFlamme, znanej kanadyjskiej prezenterki dużej stacji telewizyjnej, lokalny oddział Unilever uruchomił kolejną kampanię społeczną. Powód? Dziennikarka twierdzi publicznie, że straciła stanowisko, bo nie chciała farbować swoich siwych włosów.

Celem kampanii jest więc walka z dyskryminacją ze względu na wiek. Marka Dove zbudowała swoją markę na różnorodności i inkluzywności. W zeszłym roku wywołała ważny dyskurs na temat presji piękna w social mediach potężną kampanią "Reverse Selfie". Teraz Dove komunikuje, że "staje się szare" i "trzyma z szarością". Posty Dove dotyczące tej kwestii mają silny wydźwięk w mediach społecznościowych.

Marka zmienia swoje złote logo na szarą wersję w całym swoim kanale społecznościowym, aby pokazać wsparcie dla starszych kobiet i kobiet z siwymi włosami, które mogą spotkać się z nieuzasadnioną dyskryminacją w miejscu pracy.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Dove Global Channel?? ?? (@dove)

Dove nie poprzestało na słowach. Marka przekazała 100 tys. dolarów na rzecz Catalyst, globalnej organizacji non-profit założonej przez feministyczną pisarkę Felice Schwartz, która angażuje się w uczynienie miejsc pracy wszędzie bardziej inkluzywnymi dla kobiet.

# Społeczny biznes
 reklama