Czysty i piękny świat z firmą Henkel

Czysty i piękny świat z firmą Henkel

Jak sprawić, by świat był czystszy i piękniejszy?

Odpowiedzi na to pytanie postanowiła udzielić firma Henkel poprzez akcję edukacyjną „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, której ambasadorami zostali Małgorzata Rozenek-Majdan, Mateusz Gessler i Ewa Pajor.

Akcja ma na celu uzmysłowienie, jak codzienne dobre nawyki i wybór odpowiednich środków do sprzątania czy pielęgnacji może wpływać na to, jak będzie wyglądała nasza planeta. Henkel na przykładzie swoich produktów pokazuje, jak minimalizować ślad węglowy w trosce o siebie i środowisko.

Zrównoważony rozwój jest dla firmy Henkel centralnym elementem wizji przyszłości. W ramach strategii społecznej odpowiedzialności wyodrębnione zostały trzy główne obszary, wokół których skoncentrowano działania.

Są nimi:

  • regeneracja planety, czyli tworzenie przyszłości opartej na gospodarce obiegu zamkniętego i  zerowej emisji CO2,
  • rozwój społeczności, a zatem tworzenie szans na lepsze życie, wspieranie równości, edukacji i dobrostanu
  • oraz bycie zaufanym partnerem poprzez osiąganie wyników biznesowych przy jednoczesnej dbałości o jakość i bezpieczeństwo produktów. W tę misję wpisuje się najnowsza akcja wspierana przez marki z portfolio firmy, takie jak: Syoss, Silan, Gliss, Bref, Palette, Perwoll, Persil, Schauma, Clin, Somat, Fa, E, Pur i Taft.

Lepsze jutro zaczyna się dziś

Akcja „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” pokazuje, jak wprowadzenie w życie prostych zmian może pomóc zaoszczędzić energię i wodę podczas codziennych czynności.

Warto wiedzieć, że wybór programu Eco sprawia, że zmywarka zużywa mniej o nawet 40% prądu i ponad 30% wody w porównaniu z normalnym cyklem, a piorąc w 20°C można zaoszczędzić nawet do 60% energii elektrycznej.
Na uwagę zasługuje także fakt, że wybierając odżywkę bez spłukiwania oszczędza się nie tylko czas, ale nawet 12 litrów wody na minutę, a krótszy i chłodniejszy prysznic jest lepszy zarówno dla środowiska, jak i dla skóry. Bardzo istotne jest również wybieranie opakowań z recyklingu, ponieważ to  jedyna słuszna droga do minimalizowania ilości plastiku wokół nas.

Do akcji „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas” włączyły się również znane osoby: Małgorzata Rozenek-Majdan (ambasadorka marki Schwarzkopf Gliss), Mateusz Gessler (ambasador marki Somat) i Ewa Pajor (ambasadorka marki Persil).

- Zrównoważony rozwój jest motorem napędowym działań naszej firmy. Podejmowane przez nas decyzje wpływają nie tylko na najbliższą przyszłość, lecz także na to, w jakim świecie będą żyły kolejne pokolenia. Stąd też nasza kampania edukacyjna „Czystszy, piękniejszy świat zaczyna się od nas”, w której zachęcamy konsumentów do zmiany codziennych nawyków.  Nie zawsze zdajemy sobie sprawę z tego, jakie znaczenie dla naszej planety mają drobne zmiany w naszym życiu. A my właśnie to pokazujemy - mówi Monika Suwala, trade marketing & sustainability manager Henkel.

# Społeczny biznes
 reklama