Rabaty na kosmetyki: jak uzupełnić zapasy i nie przepłacić?

Rabaty na kosmetyki: jak uzupełnić zapasy i nie przepłacić?

Zakup kosmetyków do pielęgnacji lub makijażu bywa sporym obciążeniem finansowym. Nie chcesz rezygnować z ulubionych produktów, jednak nie posiadasz zbyt dużego budżetu?

Musisz wykazać się odrobiną sprytu! Skorzystaj z poniższych podpowiedzi, dzięki którym wszystko stanie się jasne. Pamiętaj, że złym rozwiązaniem jest zakup wszystkich artykułów w tym samym czasie. O wiele lepiej jest rozłożyć wydatki w czasie, gdyż dzięki temu stają się one mniej odczuwalne.

Zrób przegląd kosmetyków

Pierwszym krokiem jest przegląd kosmetyczki. Warto jest sporządzić listę produktów „must have”, z których korzysta się każdego dnia. Należy pamiętać, że większość artykułów posiada konkretny termin przydatności do użycia (najczęściej 6-12 miesięcy). Niepotrzebne kosmetyki dobrze jest oddać lub wyrzucić. Zbyt duża ilość rzeczy przytłacza oraz utrudnia organizację. Stwórz listę zakupową do zrealizowania w ciągu kilku kolejnych tygodni.

Rozłóż wydatki w czasie

Zakup podkładu, tuszu do rzęs, kremu do twarzy, płynu micelarnego, perfum podczas jednych zakupów nie zawsze jest dobrym pomysłem. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że za produkty wysokiej jakości trzeba trochę zapłacić. Nie każdy może pozwolić sobie na jednorazowe wydanie kilkuset, a nawet kilku tysięcy złotych. Dzięki liście ulubionych kosmetyków można bez zbędnego wysiłku monitorować wszelkie niedobory.

Zachowaj umiar

Trudno Ci zachować zdrowy rozsądek podczas robienia zakupów? Mnóstwo osób ma ten sam problem. Promocje i wyprzedaże zachęcają do nabycia większej ilości produktów. Warto jednak pamiętać, że część z nich może nigdy nie zostać wykorzystana. Ich magazynowanie w szufladzie przez długie lata nie działa na korzyść. Należy mieć świadomość, że kosmetyki mają bezpośredni kontakt ze skórą, a przeterminowane mogą spowodować niepożądane reakcje. Zapasy trzeba robić z głową, gdyż wtedy można zyskać najwięcej.

Złóż zamówienie online

Z pewnością większość osób ma w swojej okolicy drogerię stacjonarną. Często jednak okazuje się, że ceny produktów są mocno zawyżone. Korzystniej jest kupować kosmetyki przez internet. Z łatwością można znaleźć gorące oferty – jeśli lubisz oszczędzać, to obserwuj kody rabatowe na Wydawaj Dobrze, gdzie znajdziesz zbiór sprawdzonych informacji o ciekawych promocjach.

Online warto kupować szczególnie artykuły marek premium, które nie należą do najtańszych. Ważne jest jednak to, aby wybierać wyłącznie sprawdzone e-drogerie posiadające pozytywne opinie klientów.

Poluj na kody rabatowe, promocje, wyprzedaże

Jeśli chcesz zaoszczędzić na zakupie kosmetyków, to koniecznie poluj na zniżki. Promocje są systematycznie organizowane zarówno przez sklepy stacjonarne, jak i online. Nie można nie wspomnieć o wyprzedażach produktów (np. wycofywanych z oferty).

Nierzadko rabaty sięgają 50-80%! Trudno wyobrazić sobie lepszy moment na uzupełnienie kosmetyczki. Zdarza się, że drogerie lub perfumerie internetowe oferują kody promocyjne za wykonanie konkretnego zadania (np. zapisanie się do newslettera). 

Obserwuj profile marek

Zaobserwowanie profili ulubionych marek w mediach społecznościowych to kolejny sposób na to, aby nie przegapić najlepszych ofert. Bardzo często to właśnie tam publikowane są pierwsze wzmianki o nadchodzących promocjach. Czas ma znaczenie, ponieważ wyprzedawane towary rozchodzą się niczym świeże bułeczki.

Dołącz do klubu lojalnościowych

Zazwyczaj wystarczy pobrać aplikację mobilną i utworzyć konto. Nie generuje to żadnych dodatkowych kosztów, więc można tylko zyskać! Spora część okazji cenowych zarezerwowana jest wyłącznie dla lojalnych klientów.

artykuł sponsorowany

# Nowości kosmetyczne
Ladymakeup

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi