Maska LED od FOREO kradnie show w serialu Netflixa

Maska LED od FOREO kradnie show w serialu Netflixa

W ostatnim sezonie Netflixowej produkcji "Jack Whitehall: Ojcostwo z moim ojcem", gwiazdą okazała się maska LED Foreo.

"Jack Whitehall: Ojcostwo z moim ojcem" to komediowy serial dokumentalny, w którym brytyjski komik podróżuje ze swoim ekscentrycznym ojcem Michaelem. W każdym odcinku duet odwiedza różne miejsca na świecie, przeżywając zabawne perypetie podyktowane nieporozumieniami międzypokoleniowymi. To humorystyczne spojrzenia na nie zawsze łatwe relacje ojciec-syn.

W jednym z najnowszych odcinków Whitehall postawił swojego ojca w nietypowej dla niego sytuacji - zachęcając go do domowego spa z użyciem maski LED FAQ™ 202. Scena rozgrywająca się przy rodzinnym stole z nie tylko z humorem podjęła temat dbania o skórę u mężczyzn, ale też ukazała zalety futurystycznego produktu, wyposażonego w lecznicze światła LED.

Idealne dopasowanie - nawet dla sceptycznych ojców

Projektując FAQ™ Swiss, jego twórcy przeskanowali ponad 10 tysięcy twarzy, aby finalny produkt dopasowywał się do każdego kształtu. Silikonowa maska LED FAQ™ 202 to nie tylko gadżet do pielęgnacji skóry - ale prawdziwy przełom w domowym dbaniu o skórę.

Urządzenie oferuje osiem różnych długości leczniczych fal światła, w tym światło bliskie podczerwieni (NIR). I choć brzmi to jak wyposażenie statku kosmicznego, używanie maski jest naprawdę proste, a jej technologia w widoczny sposób pomaga walczyć z oznakami starzenia, przebarwieniami i matową skórą. Sprawdza się również w pielęgnacji męskiej cery.

Foreo podbija Netflixa

To już kolejny produkt od marki FOREO, który pojawił się w produkcji Netflixa. Kilka tygodni temu widzowie mogli zauważyć kultową szczoteczkę do mycia twarzy LUNA 4 mini na toaletce Emily, głównej bohaterki hitowego serialu "Emily w Paryżu". Co ciekawe, ta widoczność przyczyniła się do gwałtownego wzrostu sprzedaży urządzenia, który zaskoczył nawet samą markę.

Urządzenia FOREO dostępne są na foreo.com oraz u oficjalnych partnerów marki - sephora.pl, douglas.pl i notino.pl
# Nowości kosmetyczne
 reklama