Był bezpośrednio zainspirowany ideą kalendarzy adwentowych dla dzieci, które w ten sposób mogą odliczać czas do świąt, ciesząc się małymi niespodziankami każdego grudniowego dnia.
Twórcy marki postanowili więc w podobny sposób zaproponować klientom wersję kosmetyczną kalendarza adwentowego. Pomysł okazał się strzałem w dziesiątkę i co roku kalendarze The Body Shop cieszą się olbrzymią popularnością. Obecnie to jedne z najbardziej oczekiwanych produktów marki w całym roku, które są hitami sprzedażowymi w tym szczególnym przedświątecznym okresie.
W tym roku The Body Shop oferuje trzy różne kalendarze adwentowe z pięknymi ilustracjami. Hasło przewodnie tegorocznej edycji to Advent od Change. Miłośnicy piękna znajdą produkty określane jako „Changemaking” w każdej szufladce pudełka. Kosmetyki wykonane są ze składników pochodzenia naturalnego. Kalendarze celebrują również pozytywne zmiany zachodzące w społecznościach globalnych partnerów Community Fair Trade, w tym rzemieślników, którzy wytwarzają niektóre z najbardziej kultowych składników marki.
Laura Keane, globalny dyrektor ds. rozwoju produktów w The Body Shop mówi: - Urodowe kalendarze adwentowe sygnalizują sezon świąteczny tak samo jak latte z przyprawami i świąteczne reklamy telewizyjne. Nie bez przyczyny. Z przyjemnością oferujemy fanom urody trzy kalendarze dopasowane do różnych gustów i na każdą kieszeń. Zależy nam, by kalendarze oferowały produkty z określonym przeznaczeniem, ale też niosły przesłanie o bliskich nam wartościach.
DLA CIEBIE I TYCH, KTÓRYCH KTÓRE KOCHASZ
Kalendarze pozwalają na codzienne chwile miłości i troski o siebie. Każdy produkt został wykonany starannie z pieczołowicie dobranych składników naturalnego pochodzenia. Dzięki temu sprawiamy sobie codzienną przyjemność i możemy cieszyć się tymi szczególnymi chwilami w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie.
DLA SPOŁECZNOŚCI
Kalendarze adwentowe to także uhonorowanie The Body Shop's Community Fair Trade. Wszystkie trzy zawierają produkty bazujące na składnikach i opakowaniach od partnerów z całego świata: od masła shea z Ghany po papier prezentowy z Nepalu. Pionierski program CFT ma na celu wspierać rzemieślników, rolników i producentów zaangażowanych w wytwarzanie surowców dla The Body Shop, pomagając dostawcom uzyskać dostęp do rynku. Jednocześnie marka inwestuje w ważne dla wielu społeczności projekty społeczne i środowiskowe.
DLA PLANETY
Kalendarze pomagają zmniejszyć wpływ na środowisko. Zostały specjalnie zaprojektowane tak, by można je było ponownie wykorzystać. Do ich wytworzenia użyto materiałów pochodzących z recyklingu i nadających się do recyklingu.