Do hitowego Glossier You dołączają dwa nowe zapachy

Do hitowego Glossier You dołączają dwa nowe zapachy

Marka Glossier przez lata, od kiedy działa na rynku, wypuściła kilka bestsellerowych produktów. Hitem są zdecydowanie wielofunkcyjne Balm DotCom, róże Cloud Paint, Milky Jelly Cleanser czy mascara Boy Brow.

Prawdziwym przebojem ostatnich lat okazały się jednak perfumy Glossier You. Zadebiutowały w 2017 roku i podbiły totalnie fandom marki. W zapachu czuć kwiatowe nuty irysa, różowy pieprz, ambroxan. Zapach jest ciepły i kremowy, ale – jak twierdzi marka – „najważniejszą nutą jesteś TY”.

Dzięki temu, że każdy ma nieco inny poziom pH i swoje własne feromony, zapach na konkretnej osobie pachnie zawsze nieco inaczej. Praca nad stworzeniem You kosztowała zespół 38 prób, aby uzyskać właściwy efekt. Było warto, skoro zapach sprzedaje się na całym świecie w tempie mniej więcej jednej butelki co 17 sekund.

Siedem lat od tamtego mocnego rynkowego strzału, Glossier idzie za ciosem. Marka dodała do przebojowego You dwa nowe zapachy: You Rêve i You Doux. Mają te same nuty bazowe co oryginał, więc brzmią znajomo, ale jednak każdy trochę inaczej…

Niezmienna jest więc baza, a personalizacja znajduje się w nutach głowy i serca. Jak mówiła na imprezie inauguracyjnej założycielka marki Emily Weiss: z tymi zapachami jest jak z martini, które można podać na różne sposoby: ze skórką cytrynową, oliwkami lub na czysto…

Glossier You Rêve

Nuty głowy: krem ​​maślany
Nuty serca: masło śliwkowe, prażone migdały, irys i drzewo sandałowe
Nuty bazy: ambrox i ambrette

To słodka, ale dorosła siostra oryginalnego You. Nie jest superłaska – ma bogactwo po swojej słodkiej stronie, ale także piżmową zmysłowość. Weiss opisuje ten zapach jako idealne perfumy na randkę. Marzycielski zapach gourmand.

Glossier You Doux

Nuty głowy: słodki fiołek
Nuty serca: palo santo, kadzidło, mirra
Nuty bazy: ambrox i ambrette

Coś bardziej dla fanów zapachów drzewno-kadzidlanych. Nuty serca czuć od razu po pierwszym psiknięciu, ale gdy zapach wysycha, zostaje w nim łagodna drzewność, która nie jest przesadnie męska, a kremowa, piżmowa baza ciepły charakter perfum.

Zapachy wchodzą do sprzedaży 3 października 2024.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Glossier (@glossier)

 

# Nowości kosmetyczne
 reklama