MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Jolanta Kamińska, Dax Sun, szeroka oferta, dostępność produktów i zaufanie do marki - to jest ważne w kategorii kosmetyków słonecznych
Jolanta Kamińska, Dax Sun, szeroka oferta, dostępność produktów i zaufanie do marki - to jest ważne w kategorii kosmetyków słonecznych

Jolanta Kamińska, senior product manager Dax Sun:

Dax Sun to słoneczny ekspert w portfolio firmy Dax Cosmetics, która jest polskim prekursorem w ochronie skóry przed promieniowaniem UV i należy do ścisłej czołówki producentów preparatów do opalania.

Blisko 30 lat doświadczenia w tworzeniu bezpiecznych kosmetyków z filtrami UV owocuje zaufaniem konsumentów i od lat mocną pozycją rynkową. Wyróżnikiem marki Dax Sun jest bardzo szeroka oferta kosmetyków o różnorodnych formułach i wysokich filtrach SPF, a także bogaty wybór produktów dla rodzin z dziećmi. Ich bezpieczeństwo potwierdza pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka.

Preparaty Dax Sun mają podwyższoną wodoodporność oraz zawierają wysokiej jakości fotostabilne filtry UVA/UVB Balance, skutecznie chroniące skórę przed oparzeniami słonecznymi, przedwczesnym starzeniem i przebarwieniami.

Dax Sun to także grupa innowacyjnych produktów, które dodatkowo chronią skórę przed uszkodzeniami generowanymi przez promieniowanie podczerwone IR oraz promieniowanie HEV, emitowane przez różnego rodzaju ekrany.

Kompozycje zapachowe niezawierające alergenów oraz receptury bez parabenów zostały przygotowane zgodnie z oczekiwaniami konsumentów, także z myślą o delikatnej skórze dzieci i alergików.

Sprzedaż kosmetyków ochronnych jest ściśle związana z pogodą. Wysokie temperatury i słoneczna pogoda sprawiają, że z półki szybko znikają produkty z ochroną SPF, natomiast pochmurna i deszczowa aura wpływa na wzrost zainteresowania samoopalaczami i przyspieszaczami opalania. Do innych czynników, na które trzeba zwrócić uwagę to dobra ekspozycja produktów na półkach, szeroka dystrybucja oraz dostępność produktów wraz z pierwszymi słonecznymi dniami.

W Polsce ochrona przeciwsłoneczna to nadal temat kojarzony z latem i wakacyjnymi wyjazdami. Największy szczyt sprzedaży obserwujemy między majem a lipcem. Duża część społeczeństwa pamięta o stosowaniu kosmetyków przeciwsłonecznych w czasie długich godzin spędzanych na plaży, natomiast zapomina o ochronie na co dzień.

Jako słoneczny ekspert od wielu lat dbamy o edukację konsumentów, współpracujemy z fundacjami i od lat propagujemy bezpieczne korzystanie z kąpieli słonecznych.

Polacy są coraz bardziej świadomi tego, że przed słońcem należy się właściwie zabezpieczać kosmetykiem fotoochronnym. To nie oznacza jednak, że ta wiedza jest powszechna. Na pewno w Polsce mamy wielu odpowiedzialnych rodziców, bo dzieci najczęściej wysmarowane są dokładnie kosmetykami z wysokim SPF. Ta szczególna dbałość o fotoprotekcję wśród najmłodszych jest naprawdę ważna, gdyż oparzenia słoneczne powstałe w dzieciństwie zwiększają ryzyko zachorowań na czerniaka w wieku dorosłym.

Konsumenci najczęściej sięgają po kosmetyki o wysokich i bardzo wysokich faktorach – SPF 30 oraz SPF 50 i 50+. Duża część konsumentów wybiera produkty marki, do której ma zaufanie. Budowanie zaufania wiąże się ze skutecznością i bezpieczeństwem produktów, co ma szczególne znaczenie w przypadku preparatów ochronnych dla dzieci i niemowląt. Wpływ na wybór mają również innowacyjne rozwiązania, które ułatwiają korzystanie z produktu oraz szeroki wybór formulacji.

Dax Sun od lat znajduje się w ścisłej czołówce kategorii, co bardzo nas cieszy, ponieważ pokazuje zaufanie jakim stale obdarzają nas konsumenci.

Jak co roku planujemy akcje nad morzem, zachęcające do aktywnego spędzania czasu na plaży, równocześnie zwracając uwagę na aspekty związane z bezpiecznym korzystaniem ze słońca. W sklepach będą także atrakcyjne promocje cenowe.


Więcej informacji na temat kategorii kosmetyków słonecznych przeczytają Państwo w naszym specjalnym raporcie

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!