pomoc w opracowywaniu i wdrażanie planów rozwoju dla zarządzanych kategorii/marek
wsparcie działu marketingu w opracowywaniu i realizacja planu promocji i komunikacji dla zarządzanych kategorii/marek
ścisła współpraca z działem graficznym, laboratorium, działem zaopatrzenia, sprzedaży oraz podwykonawcami (np. drukarniami)
współpraca z działem sprzedaży w celu realizacji strategii biznesowych
analiza rynku, trendów oraz danych sprzedażowych
monitorowanie działań i aktywności konkurencji
przygotowywanie prezentacji marketingowych
Nasze wymagania:
doświadczenie na analogicznym stanowisku w dziale marketingu i wdrożeń w firmie FMCG (mile widziana branża kosmetyczna, zarówno kosmetyki do pielęgnacji jak i do makijażu) - min. 6 miesięcy
podstawowa wiedza z zakresu opracowywania strategii komunikacji konsumenckiej i egzekucji w kanałach komunikacji takich jak digital, e-commerce, social media
podstawowa znajomość rynku kosmetycznego, konkurencji, trendów