MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Procter&Gamble dla rodzin w potrzebie
Procter&Gamble dla rodzin w potrzebie

W 2017 roku ubóstwo obejmowało niemal 14% polskich gospodarstw domowych, dotykając przede wszystkim rodziny wielodzietne i dzieci [1]. W działania na rzecz pomocy najuboższym włączyły się firmy Procter&Gamble i Carrefour Polska, które we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem uruchamiają kolejną edycję programu „Mała pomoc, wielka radość”. 

Podopiecznych PCK będzie można wesprzeć podczas codziennych zakupów.

Pomoc nadal potrzebna

Pomimo nieznacznej poprawy wskaźników ubóstwa w Polsce, sytuacja najbiedniejszych rodzin nadal nie jest dobra. Szacuje się, że w Polsce niedostatkiem dotkniętych jest aż  1,1 mln dzieci, z których ponad 300 tysięcy żyje w skrajnym ubóstwie, nie posiadając środków na zapewnienie najbardziej podstawowych potrzeb [2].

Małe gesty mają ogromne znaczenie

Dostarczanie produktów, które podnoszą komfort codziennego życia i dbają o lepsze samopoczucie rodzin na całym świecie, to jeden z priorytetów Procter & Gamble. Dlatego głównym celem akcji „Mała pomoc wielka radość”, jest poprawa warunków życia  najbardziej potrzebujących rodzin w Polsce: 1% ze sprzedaży produktów P&G w sklepach Carrefour w całym kraju będzie przekazany na ten cel odpowiednim oddziałom Polskiego Czerwonego Krzyża. Rodziny otrzymają także zestawy podstawowych produktów do higieny i pielęgnacji.

Wystarczy tak niewiele, by zatroszczyć się o dobre samopoczucie rodzin, a zwłaszcza naszych najmłodszych podopiecznych. Ubrania, jakie noszą rówieśnicy, najpotrzebniejsze rzeczy do nauki i zabawy, a także higieny osobistej – to niewielka pomoc, ale w istotny sposób wpływająca na ich rozwój. Wzmacnianie poczucia wartości i akceptacji to ważne elementy przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu

– zwraca uwagę Małgorzata Szukała, Kierownik Działu Promocji i Pozyskiwania Dochodów PCK.

Kolejne edycje, coraz więcej radości podopiecznych

P&G wraz z PCK i Carrefour przeprowadzi akcję „Mała pomoc, wielka radość” już po raz czwarty. Jak wiele udało się osiągnąć podczas pierwszych trzech edycji pokazują liczby. Do tej pory dzięki projektowi, P&G przekazało aż 1500 rodzinom pomoc materialną pierwszej potrzeby w postaci zestawów produktów niezbędnych do pielęgnacji, higieny i czystości, takich jak: pieluszki Pampers, szampony Head & Shoulders, pasty do zębów Blend-a-Med, płyny do prania Ariel czy płyny do zmywania Fairy. Ponadto dzięki środkom zebranym podczas pierwszych dwóch edycji, ok 1400 rodzin otrzymało prawie 2000 wyprawek dla dzieci, w których znalazły się takie artykuły jak pościel, koce, poduszki, itp., ale też wyposażenie do pokojów dzieci, pomoce szkolne i edukacyjne, ubrania czy buty. Co ważne, pomoc jest dopasowana do potrzeb podopiecznych PCK. Jeden z chłopców otrzymał wymarzony śpiwór, bez którego nie mógłby uczestniczyć w obozie harcerskim, dziewczynka mieszkająca na wsi, która pomaga rodzicom w gospodarstwie poprosiła o sprzęt do pielęgnacji zwierząt. Dzieci prosiły też o pompki do piłki, by móc uprawiać sport, czy ramki i tablice do pokoi, aby mogły powiesić swoje ulubione zdjęcia i przyozdobić swój kącik. Środki zebrane w trzeciej edycji programu są nadal wykorzystywane i pozwolą na przekazanie pomocy w postaci kolejnych 1500 wyprawek.

Pomaganie może być proste

Jesteśmy dumni, że dzięki partnerstwu z PCK i Carrefour możemy się przyczynić do poprawy codziennego życia najbardziej potrzebujących rodzin w Polce. To co wyróżnia akcję „Mała pomoc, wielka radość” to jej prosty mechanizm. Konsumenci mają możliwość pomagania podczas codziennych zakupów, wybierając produkty do pielęgnacji czy też środki czystości swoich ulubionych marek takich jak Ariel, Gillette, Head & Shoulders, Pampers i wielu innych

– mówi Justyna Rymkiewicz, Manager ds. Komunikacji z P&G.

Chcąc wesprzeć akcję wystarczy odwiedzić jeden ze sklepów Carrefour na terenie całej Polski i zakupić produkty P&G takie jak pieluszki i chusteczki Pampers, produkty do pielęgnacji włosów (Head & Shoulders, Pantene i Aussie), produkty do pielęgnacji tkanin i domu (Ariel, Vizir, Lenor, Fairy, AmbiPur), produkty do higieny intymnej (Always, Naturella, Discreet), produkty do higieny jamy ustnej (Oral-B i Blend-a-Med) oraz produkty Gillette, Gillette Venus i Old Spice.

Akcja „Mała pomoc, wielka radość” potrwa od 18 do 30 września br. we wszystkich supermarketach i hipermarketach sieci Carrefour w Polsce.

[1] 13,4% osób żyjących w gospodarstwach domowych w Polsce w 2017 znajdowało się w ubóstwie relatywnym. Główny Urząd Statystyczny,  Zasięg ubóstwa ekonomicznego w Polsce w 2017 r., Opracowanie merytoryczne: Departament Badań Społecznych i Warunków życia Wydział Analiz Przekrojowych, Anna Bieńkuńska, 2018
[2] Dane Polskiego Czerwonego Krzyża na podst. Badań Głównego Urzędu Statystycznego
O P&G:
P&G posiada jedno z najbardziej rozbudowanych portfolio wiodących marek, które cieszą się zaufaniem konsumentów na całym świecie. Są to m.in: Always®, AmbiPur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® i Whisper®. P&G prowadzi działalność w około 70 krajach. Zapraszamy na stronę http://www.pg.com, aby dowiedzieć się więcej o firmie P&G i jej markach.
Polska odgrywa istotną rolę dla globalnego funkcjonowania P&G. Zlokalizowane w Polsce fabryki – pieluszek Pampers w Warszawie, kosmetyków w Aleksandrowie Łódzkim oraz największa na świecie fabryka maszynek i ostrzy Gillette - mają  kluczowe znaczenie dla firmy. Warszawskie Biuro Główne P&G jest częścią regionalnej struktury Central Europe, która obsługuje 80 milionów konsumentów w 9 krajach regionu (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Węgry, Czechy, Słowacja, Słowenia, Chorwacja). W Polsce zlokalizowano również centra usług, które wspierają jednostki spółki na całym świecie. Globalne Centrum Usług Biznesowych P&G w Warszawie (GBS) specjalizuje się w tworzeniu narzędzi i systemów wspomagających identyfikację produktów, planowanie łańcucha dostaw oraz rozwiązania w zakresie Business Intelligence i tzw. Big Data. Otwarte w 2013 roku Europejskie Centrum Planowania i Logistyki w Warszawie zajmuje się kompleksowym zarządzaniem łańcuchami dostaw na obszarze Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.
# Społeczny biznes
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!