Jak co roku marka angażuje się w promocję profilaktyki raka piersi we współpracy z organizacją Amazonki, zachęcając do tego fryzjerów i ich klientki w ramach kampanii Róż po zdrowie.
Neon Pink i Neon Purple – odważne kolory w ważnej sprawie. Marka szczotek do włosów Olivia Garden wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję modelu Fingerbrush, która kolejny rok promuje akcję Róż po zdrowie. Za jej pośrednictwem producent edukuje społeczność fryzjerów i włosomaniaczki o potrzebie regularnych badań ginekologicznych, wykorzystując zasięgi mediów społecznościowych i współpracując z twórcami internetowymi. Kampania nie tylko ma charakter uświadamiający, ale stanowi także realne wsparcie finansowe Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Marka przekazała do tej pory ponad 162 000 zł darowizny na rzecz polskiej organizacji, która od trzech dekad działa na rzecz kobiet z rakiem piersi. Podczas tegorocznej odsłony Róż po zdrowie planuje zgromadzić dodatkowo 50 000 zł ze sprzedaży limitowanej edycji szczotek.
Szczotka Olivia Garden Fingerbrush posiada specjalnie profilowany kształt głowicy, dzięki czemu lepiej masuje skórę głowy. Wyróżnia ją specjalne połączenie antystatycznych kolców zakończonych kulką, ze 100% włosiem z dzika. Dzięki niej włosy zyskują objętości oraz blasku.