Mary Kay: trend personalizacji współgra z doradztwem, które nasza marka ma swoim DNA

Mary Kay: trend personalizacji współgra z doradztwem, które nasza marka ma swoim DNA

Co dziś wyróżnia poszczególne marki kosmetyczne? Z jakimi trendami dany brand współgra? Co jest jego niepodważalnym atutem? Co zmieniła pandemia w kwestii dbania o siebie?

Natalia Zgorzelska, Koordynator Komunikacji Marketingowej, Mary Kay:

Na ogromny wybór produktów kosmetycznych można spojrzeć w zasadzie z dwóch stron. Z jednej, współczesny konsument ma w czym wybierać i może znaleźć wśród wielu propozycji produkty, które spełnią jego (coraz wyższe) wymagania. Patrząc jednak na tę okazałą ofertę kosmetyczną z drugiej strony, możemy zauważyć, że współcześni konsumenci czują się nieco zagubieni.

Kupują coraz to nowe produkty, w poszukiwaniu tych idealnych, często nie mając odpowiedniej wiedzy o potrzebach swojej skóry -  nie wiedzą jaki typ skóry mają, nie mają świadomości, które składniki im służą a na które nie reagują pozytywnie. Wpadając w nurt próbowania coraz to nowych kosmetycznych propozycji, które kuszą nas z każdej strony, raz, że niewłaściwie inwestujemy pieniądze, dwa, że nie mamy szansy przekonać się, które produkty tak naprawdę dostarczają nam pożądanych rezultatów.

Rozwiązaniem tej kwestii jest osobiste doradztwo. We współczesnym świecie trend personalizacji tylko zyskuje na znaczeniu.

Wracamy do tej samej kosmetyczki, fryzjerki i manicurzystki. Dlaczego? Bo lubimy te uczucie, gdy ktoś nas zna i wie, czego potrzebujemy. Dokładnie taka sama sytuacja ma miejsce w świecie kosmetyków. Kobiety coraz częściej zamiast samotnej wycieczki pośród drogeryjnych półek, proszą o poradę, chcąc mieć pewność, że swoje pieniądze inwestują w najlepsze rzeczy.

W Mary Kay trend personalnego doradztwa jest już obecny od 58 lat. Mary Kay Ash, założycielka marki, właśnie na tym oparła zasady działania stworzonej przez siebie firmy. Uważała, że kobiety potrzebują, by ktoś o nie zadbał, profesjonalnie doradził i często sprawił, by poczuły się po prostu ważne. Dlatego właśnie kosmetyki Mary Kay można zakupić wyłącznie u Doradczyń Piękna Mary Kay. Mary Kay Ash zwykła mawiać: „Jeśli istniałoby określenie zdolne opisać element wyróżniający osoby z najlepszymi osiągnięciami, to chyba byłoby nim skoncentrowanie uwagi na kliencie. Ich celem jest spełnienie oczekiwań klientów. W sprzedaży bezpośredniej - bardziej niż w innym biznesie - zadowolenie klienta jest najważniejsze”. Przyjaciółki od Piękna podczas spotkań z klientkami (teraz prowadzonych z powodzeniem online) określają stan i potrzeby skóry a następnie dobierają najlepsze i najbardziej efektywne rozwiązania kosmetyczne. Na uwagę zasługuje także obowiązująca w Mary Kay Gwarancja 100% Satysfakcji, na mocy której klientki mogą zwrócić lub wymienić na inny produkt, który z jakichkolwiek przyczyn nie spełnił ich oczekiwań. To daje konsumentom poczucie bezpieczeństwa, wzmacniając tym samym jego zaufanie do marki.

 

# Raporty tematyczne
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: MG Evolution - Dyrektor Handlowy Oferta pracy: MG Evolution - Content Manager Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi