MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Magdalena Koćwin, Bielenda Kosmetyki Naturalne, oferta powinna być szeroka, nie może w niej zabraknąć intrygujących nowości
Magdalena Koćwin, Bielenda Kosmetyki Naturalne, oferta powinna być szeroka, nie może w niej zabraknąć intrygujących nowości

Magdalena Koćwin, brand manager Bielenda Kosmetyki Naturalne:

Bielenda Bikini to kompleksowy program ochrony i pielęgnacji skóry latem. Sprzedaż poszczególnych  produktów z tej linii zdecydowanie zmieniała się na przestrzeni lat.

Kształtowała ją nie tylko moda, ale przede wszystkim rosnąca świadomość konsumentów na temat negatywnych skutków opalania.

Obecnie ta świadomość jest bardzo wysoka w społeczeństwie, a  konsumentki najczęściej sięgają po produkty z wysokim filtrem. Gama kosmetyków z filtrem SPF 30 i 50 jest bardzo szeroka. 

Bezpieczną metodą, która pozwala na uzyskanie brązowego odcienia skóry, a nie wymaga długiej ekspozycji na słońcu,  jest stosowanie kosmetyków brązujących z linii Magic Bronze. Według firmy badawczej Nielsen marka Bielenda notuje najwyższy udział w panelu handel produktów brązujących. Jest liderem sprzedaży w tej kategorii na terenie Polski.

Największy wzrost sprzedaży zauważamy wśród kosmetyków z filtrem SPF 30. Prawdopodobnie wynika to z faktu, że kobiety zdają sobie sprawę z negatywnych skutków opalania, ale w bezpieczny sposób, mimo wszystko chciałyby mieć lekko – brązowy odcień skóry. Sprzedaż pozostałych produktów uwarunkowana jest wiekiem i indywidualnymi oczekiwaniami, a także sposobem aplikacji produktu, względami ekonomicznymi czy zapachem. Dużą popularnością cieszą się produkty o kokosowym i kakaowym zapachu.

W przypadku kosmetyków z tej kategorii liczy się przede wszystkim zaufanie do naszej marki i  skuteczności działania produktów. Wysoka jakość kosmetyków przekłada się na skuteczną ochronę przed negatywnymi skutkami słońca. To natomiast powoduje, że klienci co roku szukają na sklepowych półkach właśnie naszych produktów. Nie bez znaczenia jest też cena, sposób aplikacji produktów i ich wydajność. W linii kosmetyków Bikini każdy może znaleźć coś odpowiedniego dla siebie.

Co roku stawiamy na ciekawe nowości. Nasze formuły zostały wzbogacone o innowacyjne technologie, np. dzięki którym produkt może być np. stosowany bezpośrednio po kąpieli morskiej. Takim produktem jest Bikini Kokosowe mleczko do opalania z technologią Wet Skin SPF 30.  Kolejną nowością jest technologia Dry Touch, zawarta w Kokosowym mleczku do opalania z filtrem SPF 50. Produkt ma suchą formułę i dzięki tej technologii  szybko się wchłania, nie klei i pozostawia skórę matową. Od wielu lat nieustannie dużą popularnością cieszy się Mleczko Kokosowe SPF 30. Wszystkie produkty do opalania zawierają fotostabilne filtry UVA i UVB. Stopień ochrony produktów waha się między SPF 6, a SPF 50.

Linia Bikini oferuje także produkty „po opalaniu”. Kosmetyki te przynoszą skórze ulgę i zapewniają głęboką regenerację. W gamie tego typu produktów nowością jest nawilżająco-łagodząca maska po opalaniu  SOS w płacie. Dzięki zawartości składników aktywnych: D- Panthenolu, soku z liści aloesu i kwasu hialuronowego, maska stanowi nawilżająco-kojący kompres, który zmniejsza uczucie nieprzyjemnego napięcia i przywraca komfort.


Więcej informacji na temat kategorii kosmetyków słonecznych przeczytają Państwo w naszym specjalnym raporcie

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!