Cosmoprof 2024. Vis Plantis: Przywieźliśmy z Bolonii głowy pełne pomysłów, które mamy zamiar przełożyć na nasze tegoroczne działania

Cosmoprof 2024. Vis Plantis: Przywieźliśmy z Bolonii głowy pełne pomysłów, które mamy zamiar przełożyć na nasze tegoroczne działania

- Jak oceniają Państwo tegoroczną edycję Cosmoprof w odniesieniu do poprzedniej/poprzednich?

Magdalena Topolska, koordynatorka działu sprzedaży: Tegoroczna edycja Cosmoprof była dla nas wyjątkowa – pierwszy raz od dziesięciu lat nie mieliśmy własnego stoiska, na targach przebywaliśmy w charakterze odwiedzających. Było to na pewno nowe doświadczenie, które pozwoliło nam na zdecydowanie szersze zapoznanie się z wystawcami. Można powiedzieć, że tym razem mieliśmy o wiele szerszy punkt widzenia niż tylko ten widziany z naszego stoiska. Zwykle brakowało nam wtedy czasu na spacery po innych halach, a tym razem mieliśmy go (a przynajmniej część naszego zespołu) wystarczająco dużo. Mimo takiej formuły targi oceniamy bardzo dobrze.

- Czy udało się Państwu przeprowadzić jakieś ciekawe i potencjalnie dobrze rokujące rozmowy handlowe? Które kierunki eksportowe są obecnie najbardziej przez Waszą firmę pożądane?

Tak, mimo nietypowych okoliczności, udało nam się odbyć kilka owocnych rozmów z klientami (stoliki przy jednej z kawiarni były niezwykle popularne dla przeprowadzania spotkań biznesowych). Skupiliśmy się jednak głównie na podtrzymaniu relacji z dotychczasowymi kontrahentami, aczkolwiek kilka nowych potencjalnych kierunków także pojawiło się na horyzoncie, chociaż raczej tych bliższych niż dalszych.

- Co jest Waszym zdaniem wciąż mocną stroną targów w Bolonii?

Na pewno różnorodność oferty – w ciągu kilku dni na Cosmoprof można zapoznać się z całym procesem powstawania kosmetyków, a nie tylko z finalnym produktem. Osobiście bardzo lubimy stoiska narodowe, gdzie zwykle panuje niepowtarzalny klimat, czego przykładem jest pawilon 16., w którym rokrocznie rezyduje nasza polska kosmetyczna rodzina. Dodatkowym atutem tych hal (a zwłaszcza polskiej) jest także panująca atmosfera – profesjonalna, acz nienapuszona, niezwykle przyjazna i momentami wręcz familiarna.

- Nad czym organizatorzy powinni popracować mocniej?

Musimy przyznać, że w ciągu ostatnich lat Cosmporof w końcu postawiło na rozwój sekcji gastronomicznej na świeżym powietrzu, dzięki czemu nie trzeba już przynosić ze sobą całej walizki jedzenia na stoisko. Liczymy, że w przyszłym roku pojawią się również stoliki, przy których będzie można zjeść w spokoju, zamiast siedzieć na rozgrzanym betonie. Z doświadczeń tegorocznych możemy powiedzieć, że niezwykle pożądane są miejsca, gdzie można przeprowadzić rozmowę z kontrahentami – jest zdecydowanie zbyt mało dostępnych stolików i krzeseł. To na pewno zwiększyłoby atrakcyjność targów nie tylko dla wystawców. Z przyjemnością przyjęlibyśmy także obecność ogólnodostępnego wi-fi, co jest już standardem na innych wydarzeniach tego typu.

- Czy widać na horyzoncie jakiś ciekawy trend kosmetyczny na kolejny rok?

Coraz mocniej swoją obecność zaznaczają trendy mające na celu ochronę środowiska – produkty waterless czy opakowania typu refill, stosowane już nie tylko w mydłach czy żelach pod prysznic, ale praktycznie w każdym rodzaju kosmetyków. Na pewno bardzo wyraźny jest także trend stosowania jednokolorowych opakowań (pastelowych lub mocno kolorowych), w który nasze produkty so!flow by Vis Plantis doskonale się wpasowują. Przywieźliśmy z Bolonii głowy pełne pomysłów, które mamy zamiar przełożyć na nasze tegoroczne działania. Liczymy, że będzie o nas głośno!

# Eksport
loki joanna

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Junior Brand Manager - Only Bio Oferta pracy: Starszy Specjalista ds. e-commerce - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Parfum Company - Key Account Manager Oferta pracy: Hagi Cosmetics - Dyrektor Marketingu Oferta pracy: Junior Brand Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Silcare - Specjalista ds. wdrożeń produktów kosmetycznych Oferta pracy: Senior Key Account Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: be BIO Ewa Chodakowska Brand/Product Manager Oferta pracy: Nacomi - Junior Product Manager Oferta pracy: BiNatural - Specjalista ds. marketingu i social media Oferta pracy: OnlyBio Life - Specjalista ds. dokumentacji kosmetycznej i legislacji Oferta pracy: Vis Plantis - Brand Manager Oferta pracy: HAGI: Starszy specjalista-Starsza specjalistka ds. trade marketingu Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds. marketingu produktowego Oferta pracy: Barwa Cosmetics - Specjalista ds zarządzania jakością Oferta pracy: Netvest Group - Kierownik ds. marketingu Oferta pracy: Parfums Christian Dior -  Digital Manager EPCD & Export Oferta pracy: Henkel Polska - Senior Group Brand Manager Beauty Care Oferta pracy: Product Manager- Victoria Vynn Oferta pracy: Product Brand Manager - kosmetyki kolorowe Oferta pracy: Technolog produkcji kosmetyków - Pharmacy Lab Oferta pracy: Technolog kosmetyków Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Marion - Junior Key Account Manager Oferta pracy: Dax Csmetics - E-commerce Account Manager Oferta pracy: Madonis - Brand Manager Oferta pracy: BasicLab - Product Manager Oferta pracy: Asystent/ka ds. Sprzedaży i Marketingu - akcesoria Oferta pracy: Specjalista ds. Marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Cosmo Group - Specjalista ds. Badań i Regulacji Kosmetycznych Oferta pracy: Vis Plantis - Social Media Manager Oferta pracy: Silcare - Marketing Manager Oferta pracy: Pollux - Brand Manager Shiseido Oferta pracy: Specjalista ds. Zakupów - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Trade Marketing Manager - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Dr Irena Eris - Junior Brand Manager Oferta pracy: Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego - Manager ds. projektów legislacyjnych Oferta pracy: Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska - Product Manager Oferta pracy: Sarantis - Brand Manager Oferta pracy: Mary Kay - Brand Communication Coordinator Oferta pracy: Veoli Botanica - Specjalista ds. wdrożeń produktów Oferta pracy: L'Oreal Scientific & Regulatory Manager Poland and Baltic HUB Oferta pracy: rekrutacja zewnętrzna - Trade Marketing Manager Oferta pracy: Herbapol Lublin - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Branża Kosmetyczna Oferta pracy: 4Mass - Stylistka paznokci w dziale marketingu Oferta pracy: Nesperta - Specjalista ds. Rozwoju Produktu i Opakowań Oferta pracy: Oriflame - Technolog - Kosmetyka Kolorowa Oferta pracy: Miya Cosmetics - Brand Manager Oferta pracy: Dyrektor marketingu - rekrutacja zewnętrzna Oferta pracy: Pelion S.A. - Regulatory Affairs Specialist Oferta pracy: Marion - Brand manager (rynki zagraniczne) Oferta pracy: Phenicoptere - Product Manager Oferta pracy: Specjalista ds. e-commerce - Organique Oferta pracy: Specjalista/Specjalistka ds. contentu i Social Media Oferta pracy: Trade Marketing Manager - Eveline Cosmetis Oferta pracy: Specjalista ds. Regulatory Affairs - Marion Oferta pracy: Brand Manager - BasicLab Oferta pracy: Jago-Pro - Staż w Dziale Badawczo-Wdrożeniowym Oferta pracy: Jago-Pro - Technolog Oferta pracy: Sylveco - Laborant-Mikrobiolog Oferta pracy Sylveco - Specjalista ds. eksportu Oferta pracy: Specjalista ds. dokumentacji technologicznej Oferta pracy: OnlyBio.Life - Brand Manger Oferta pracy: Młodszy specjalista ds. tworzenia treści e-commerce - Cosibella Oferta pracy: Product Development Specialist - be BIO Ewa Chodakowska Oferta pracy: Content Creator TikTok - Nacomi