MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Iwona Czopek o wartościach bliskich marce BodyBoom, wokół których powstaje jej marketingowa strategia
Iwona Czopek o wartościach bliskich marce BodyBoom, wokół których powstaje jej marketingowa strategia

W artykule "Dlaczego marka to wciąż potężna siła w dyspozycji firmy?" pisaliśmy na temat siły marek, długofalowych inwestycji w markę i określaniu ich tożsamości. Zapytaliśmy kilka osób z branży kosmetycznej, wokół jakich wartości bliskich marce, budowana jest jej komunikacja marketingowa.

Iwona CzopekIwona Czopek, Marketing & E-commerce Manager, Xrocket Sp. z o.o.

Jako BodyBoom stawiamy przede wszystkim na autentyczność i kreatywność. Już na etapie tworzenia marki i opracowywania jej strategii rozwoju przyjęliśmy konkretne założenia – zależało nam na unikatowym sposobie komunikacji oraz wiarygodności i uczciwości. Na rynku można znaleźć wiele przykładów produktów czy brandów kosmetycznych, które mówią o naturalności, byciu eco lub jakościowej formule. Po wnikliwej analizie składu okazuje się, że jest to tylko marketingowy slogan, dlatego w przypadku kosmetyków BodyBoom zwracamy uwagę na jakość składników. Ponadto żadnego z naszych kosmetyków nie testujemy na zwierzętach. Wynika to zarówno z naszych własnych przekonań, jak i poszanowania poglądów naszych odbiorców.

Kwestia autentyczności jest dla nas istotna również przy nawiązywaniu współpracy z influencerami. Zależy nam na szczerych opiniach, prawdziwych recenzjach. Mając to na uwadze, staramy się współpracować jedynie z osobami, które znają markę i naprawdę przetestowały produkt. Wybieramy tych, którzy doceniają skuteczność naszych kosmetyków i z pełnym przekonaniem mogą polecić je innym.

Jako marka dbamy również o to, by swoimi działaniami ciągle zaskakiwać klientów i fanów. Nie idziemy na skróty, nie kopiujemy innych. Nadaliśmy BodyBoom bardzo wyrazistą osobowość, która wręcz zobowiązuje do kreatywności. Sam styl komunikacji wyróżnia nas na rynku – narracja w pierwszej osobie, personifikacja, luźny, pełen humoru sposób rozmowy – tutaj zarówno brand, jak i każdy produkt posiadają indywidualny charakter. Wykorzystywane środki stylistyczne mają na celu zmniejszenie dystansu, a dodatkowo sprzyjają nawiązywaniu relacji z odbiorcą.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!