MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Dermaglin, Cosmoprof Bolonia 2018: Za polską produkcją stoi jakość i wymogi unijnego prawa - to ważne
Dermaglin, Cosmoprof Bolonia 2018: Za polską produkcją stoi jakość i wymogi unijnego prawa - to ważne

Hanna Iwona Kordiasz, właścicielka Dermaglin: W eksporcie stale rośniemy. Jesteśmy z marką Dermaglin obecni w Stanach Zjednoczonych, na Węgrzech, Ukrainie, w Rumunii. Działamy również jako producent private label, przygotowując marki własne na rynki chilijski, brytyjski, węgierski czy senegalski.

Na Cosmoprof wystawiamy się od ośmiu lat. Przez te wszystkie lata sami finansowaliśmy naszą obecność w Bolonii, ale od tego roku jesteśmy beneficjentami programu Go to Brand. Są to dla nas bardzo ważne targi, bo największe na świecie. Bolonia, mimo zmieniających się czasów i konkurencji ze strony innych imprez, wciąż trzyma poziom. Z naszą firmą wystawialiśmy się również w Hongkongu – i z tych targów również byliśmy zadowoleni. Teraz planujemy wyjazd do Las Vegas.

W naszej opinii jednak wciąż najwięcej kontaktów handlowych generuje Bolonia.

Cosmoprof Bolonia to miejsce, które jest ważne dla producentów nie tylko merkantylnie. Można wrócić stąd z ciekawymi pomysłami, z solidną dawką rynkowej wiedzy, ze znajomością trendów. To też jest bardzo ważny atut i argument, by tu być.

Nie mamy dużych budżetów reklamowych. Konsumentów, a przede wszystkim w naszym przypadku konsumentki, przekonujemy jakością produktów. Kiedy piszemy na opakowaniu, że coś działa i jak działa, to tak rzeczywiście jest. Nie rzucamy słów na wiatr, ale bardzo poważnie traktujemy te deklaracje.

Jako firma rośniemy więc na zaufaniu klientów do marki. Może to trochę niedoceniane, ale w kosmetykach naprawdę liczy się efekt. To zadowolenie klientek przekłada się na bardzo dobrą reklamę szeptaną. W Internecie mamy mnóstwo pozytywnych opinii i to nas cieszy niezmiernie.

Nowości prezentowane na targachKluczowy składnik naszych kosmetyków jest bardzo unikatowy na rynku światowym – to zielona glinka kambryjska, pozyskiwana z rejonu Zatoki Fińskiej, oczyszczana w naszym zakładzie produkcyjnym. Do tego dokładamy skuteczne i bardzo dobrze przebadane wyciągi ziołowe i inne surowce naturalne, np. aloes, olej jojoba, arnikę, kolagen, węgiel aktywny, żeń-szeń, olejek różany.

Chcemy przygotować kampanię informacyjną skierowaną do konsumentek na temat glinek: nie każda nadaje się do użytkowania, a za niską ceną produktu może kryć się jej niedokładne oczyszczenie czy wręcz obecność metali ciężkich.  

Warto promować polskie kosmetyki. Jesteśmy w tym – nie waham się użyć tego słowa – najlepsi na świecie. Mamy znakomity przemysł, mamy doskonałe szkolnictwo. Firm, różnej wielkości, mamy około 600. Smutkiem napawa mnie, że mając bardzo dobre marki rodzimych producentów, polski rynek jest zalewany produktami wątpliwej jakości. Mamy i świetne tradycje kosmetyczne od przedwojnia, i bardzo nowoczesny oraz nowatorski przemysł kosmetyczny obecnie.

Unijne normy, którym podlega polska produkcja, są bardzo wymagające, ale przez to oferujemy kosmetyki bezpieczne i wysokiej jakości. Chciałabym, by kosmetyki, które do nas trafiają z innych, pozaunijnych rynków, podlegały takim samym wymogom. Niestety jakość wielu kosmetyków spoza UE, które możemy znaleźć na półkach, i na które jest obecnie taka moda, pozostawia wiele do życzenia.

opr. Lidia Lewandowska, Wirtualne Kosmetyki

Polecamy również relacje innych polskich wystawców Cosmoprof Bolonia 2018

Oceanic, Elfa Pharm, Eveline Cosmetics, Floslek, Dax Cosmetics, Delia Cosmetics, Bielenda, Sylveco, Heinz Glas, DermedicAllvernum, YopeEqualan PharmaResibo, Efektima, Verona Products Professional, Miya Cosmetics, BodyBoom, Marion, Quiskin, Alkemie Cosmetics, Phenome, Politech, MiaCalnea, Barwa Cosmetics, Annabelle Minerals, Harper Hygienics, Tenex, Victoria Vynn.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Bandi Cosmetics - Brand Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!