MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Joanna Kowalczuk, Ziaja
Było, jest, będzie - rynek kosmetyczny 2017/2018 - Joanna Kowalczuk, Ziaja

Ziaja to jeden z rynkowych liderów, konsekwentnie rozwijający swoje marki w oparciu o sprawdzoną zasadę: wysoka jakość, niewygórowana cena. Ziaja jest rozpoznawalną i lubianą przez Polaków marką  - i to w wielu kategoriach wiekowych. Tej rozpoznawalności sprzyja również projekt Ziaja dla Ciebie - w całej Polsce jest to już ponad 200 punktów. Zresztą trudno chyba byłoby znaleźć jakąkolwiek drogerię bez Ziai na półkach, a do tego firma ma coraz mocniejszą pozycję w kanale aptecznym. Dokładając rosnący eksport, nie dziwią wzrosty sprzedaży rok do roku - o czym mówi Joanna Kowalczuk, kierownik działu marketingu...

1. To był rok...

Pełen kolejnych wyzwań i ciekawych doświadczeń. Wynika to z dużej dynamiki polskiego rynku kosmetycznego, który oferuje wiele ciekawych i innowacyjnych produktów. Klienci stale poszukują nowych preparatów czy sposobów pielęgnacji, przez co niezmiennie inspirują producentów do rozszerzania ofert. Po raz kolejny udało nam się osiągnąć wzrost sprzedaży, co jest ogromnym sukcesem na tak różnorodnym i rozbudowanym rynku kosmetycznym. Wszystkie nasze nowości spotkały się z dużym zainteresowaniem klientów.

2. Najważniejsze dla naszej firmy w 2017 roku było...
Utrzymanie wzrostu sprzedaży produktów ze znakiem Ziaja, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Cieszymy się, że klienci doceniają nasze preparaty nie tylko ze względu na jakość, skuteczność i przystępną cenę, ale także za komfort stosowania. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami, w sposób szczególny dbając o bezpośrednią komunikację. Wielkim sukcesem jest również projekt Ziaja dla Ciebie - w 2017 roku przekroczyliśmy liczbę 200 punktów z asortymentem Ziaja.


3. Wdrożenia, które dobrze przyjęły się na rynku...
To na pewno seria jagody acai antyoksydacja, yego sensitiv oraz rozszerzenia kuracji ziaja med- antybakteryjnej oraz naczynkowej. Z dużym zainteresowaniem spotkały się również nasze preparaty w limitowanej ofercie letniej, rozszerzenie serii ziajka oraz multimodeling.

4. Konsumenci zwracali szczególną uwagę na...
Skuteczność preparatów, przyjemność stosowania, dostępność, dopasowanie do zróżnicowanych potrzeb.

5. Rynek kosmetyków najlepiej opisują obecnie słowa...
Dynamika, różnorodność, innowacyjność, duża konkurencja.

6. W 2018 roku planujemy…
W roku 2018 skupimy się na rozwoju oferty polskiej i eksportowej w ramach wszystkich naszych marek (ziaja, ziaja med, ziaja pro, farmaceutyki). Planujemy też dalszy rozwój infrastruktury produkcyjnej. Będziemy dążyć do utrzymania wysokiego poziomu sprzedaży. Planujemy liczne i zróżnicowane akcje marketingowe, dopasowane zarówno do odbiorców produktów Ziaja, jak i do promowanych preparatów. Będziemy wzmacniać komunikację z naszymi klientami, aby na bieżąco reagować na ich potrzeby. Te wszystkie czynniki muszą ze sobą współdziałać, aby utrzymać zainteresowanie klientów na tak intensywnie rozwijającym się rynku kosmetycznym i przy tak dużej konkurencji.

Przeczytaj wszystkie wypowiedzi w sondzie "Było, jest, będzie 2017/2018"!


Ziaja

Oceanic

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris

Bielenda

Dax Cosmetics

Janda

Sarantis

Delia Cosmetics

Laboratorium Kosmetyczne Floslek

Elfa Pharm Polska

Verona Products Professional

Bandi Cosmetics

Orkla Care

Świt Pharma

Allverne

Resibo

Clochee

Melli Care

Body Boom

Drogerie Jasmin

Drogerie Natura

Eveline Cosmetics

Avon Polska

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!