MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej -  mówi Marek Bielenda, Bielenda Kosmetyki Naturalne
Było, jest, będzie - coroczna sonda branży kosmetycznej - mówi Marek Bielenda, Bielenda Kosmetyki Naturalne

Jak co roku prezentujemy cykl "Było, jest, będzie". Jakie wydarzenia z roku 2018 firmy kosmetyczne uważają za najważniejsze i co mają w planach na rok 2019? Przeczytajcie!

Marek Bielenda, prezes zarządu Bielenda Kosmetyki Naturalne

1. Dla branży kosmetycznej był to rok...

Dominacji pielęgnacji roślinnej - to, jeśli chodzi o trendy w formułach. Natomiast w sferze biznesowej był to okres dalszej fragmentaryzacji dystrybucji i wprowadzania nowych metod sprzedaży. Kierunki rozwoju dla branży kosmetycznej będą w tym zakresie wyznaczać dwie siły - rosnące znaczenie sieci oraz dalszy rozwój handlu internetowego.

Nowa ambasadorka marki2. Jednym z najważniejszych wydarzeniem dla marki w 2018 roku było...

Rozpoczęcie kampanii reklamowej z nową ambasadorką - Małgorzatą Foremniak. Współpraca z aktorką pozwoliła nam znacząco wzmocnić tegoroczne aktywności marketingowe, promocyjne i wizerunkowe.

3. W 2019 roku nasze kluczowe cele biznesowe...

Związane są ze strategią rozwoju dwutorowego. Po pierwsze jest to wzmacnianie pozycji lidera w tych kategoriach, w których jesteśmy już najsilniejsi. Jest to m.in. grupa maseczek czy serumów. Po drugie jest to osiąganie wzrostów w tych segmentach, które dają największe możliwości powiększania sprzedaży. Oczywistym wyborem w pielęgnacji twarzy są kosmetyki do demakijażu oraz kremy, a w pielęgnacji ciała - kosmetyki do całorocznej pielęgnacji oraz kosmetyki brązujące.

4. Hitami sprzedaży w naszej ofercie są...

Preparaty z serii Kuracja Młodości z ekstraktem ze śluzu ślimaka, linia Camellia Oil - inspirowana pielęgnacją azjatycką oraz kosmetyki Botanic Spa Rituals - nawiązujące do popularnego trendu pielęgnacji botanicznej, bazującej na składnikach roślinnych.

5. Rynkowe trendy, które mocno oddziałują na branżę kosmetyczną...

Są ściśle związane z potrzebami konsumentów. Ich oczekiwania koncentrują się na podkreślaniu indywidualizmu - ich samych oraz skierowanych do nich produktów. Jest to również konieczność stałego nadążania za tendencjami w pielęgnacji (popularność pielęgnacji azjatyckiej!) czy wprowadzania na rynek ciekawych, zaskakujących form kosmetyków. Skuteczność produktu i jego działanie musi iść w parze z poczuciem przyjemności, zabawy - elementami, które stają się kluczowe w osiąganiu sukcesu sprzedażowego.

6. Sobie i konkurencji życzymy w 2019 roku...

Wzmacniania branżowych relacji oraz jedności z zdobywaniu zagranicznych rynków. Wspólnie udało nam się zaistnieć z marką "polskie kosmetyki" w świadomości konsumenta globalnego. Teraz musimy to utrzymać i sięgać po więcej.

# Raporty tematyczne
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Oferta pracy: Miraculum - Brand Manager Oferta pracy: Super-Pharm Manager ds. Zakupów Działu Kosmetycznego Oferta pracy: Beliso - Export Manager Oferta pracy: Laboratorum Kosmetyczne Dr Irena Eris: Koordynator Wsparcia Sprzedaży - Europa Wschodnia Oferta pracy: Veoli Botanica - Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Farmona - Marketing Manager Oferta pracy: 4mass Regionalny Przedstawiciel Handlowy Oferta pracy: Floslek - Specjalista ds. marketingu&PR Oferta pracy: Jeronimo Martins - Menedżer ds. Marketingu Digital Oferta pracy: Miya Cosmetics - Digital Manager Oferta pracy: Miya Cosmetics - Specjalista ds. sprzedaży Oferta pracy: Delia Cosmetics - Brand Manager Herla - Regionalny Kierownik Sprzedaży Herla - Eksport Manager Oferta Pracy: Equalan Pharma - Młodszy Specjalista ds. Marketingu TZMO SA - Koordynator Sekcji Wyrobów Kosmetycznych Nivea - Przedstawiciel Handlowy ds. Kluczowych Klientów Oferta pracy: Delia Cosmetics - Product Manager Oferta pracy: Delia Cosmetics - Dyrektor Sprzedaży Rekrutacja ukryta - Junior Trade Marketing Specialist Oferta pracy: Farmona - Brand Manager Oferta pracy: Oceanic - Młodszy Specjalista ds. wdrożeń kosmetycznych Oferta pracy: Organique - Product Manager Eveline Cosmetics - Brand Manager Cosmo Group: Regionalny Trener Sprzedaży/Manager w Dziale Szkoleń Produktowych Laboratorium Kosmetyczne FLOSLEK: Starszy Specjalista ds. Kontroli Jakości Oferta pracy: Oriflame - Koordynator ds. Ciągłego Doskonalenia Oferta pracy: Bio-Estetic - Account Manager Oferta pracy: Tenex - Specjalista ds. marketingu Oferta pracy: Senior R&D Formulation Specialist - Wrocław Oferta pracy: Abriga -  Specjalista ds. sprzedaży na rynek hiszpański i brytyjski Oferta pracy: Nuco - Specjalista ds. Kreacji Oferta Pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Zakupów Oferta pracy: Bielenda Kosmetyki Naturalne - Brand Manager Orkla Care - Technolog w Dziale Badań i Rozwoju BodyBoom - Młodszy Specjalista ds. Marketingu Dax Cosmetics - Junior Product Manager Silcare - Safety Assessor Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Indigo - Specjalista ds. zakupów Ados Cosmetics - Specjalista ds. eksportu Premium Distribution - Koordynator ds. szkoleń Henkel - Digital Manager Perfumesco - Category Manager-Kupiec Super-Pharm Manager Działu Drogeryjnego i Kosmetycznego Oceanic - Kupiec Strategiczny Beliso - Specjalista ds. marketingu Yonelle - Specjalista ds. Kontroli Opakowań MAC Brand Support Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Specjalista ds. Digital Marketingu Miraculum - Kierownik ds. Kluczowych Klientów Estee Lauder - Marketing Manager Oriflame - Specjalista ds. Zakupów Yope - Eksport Manager Laboratorium Kosmetyczne Joanna  - Kierownik ds. sieci aptecznych PGD Polska - przedstawiciel handlowy ds. Procter&Gamble Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!