MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Guerlain Terracotta - czas na brąz
Guerlain Terracotta - czas na brąz

W 2017 roku Guerlain prezentuje produkty Terracotta w nowej odsłonie. Nowe niezbędne produkty poprawiają nasze samopoczucie przez cały rok, gdy świeci słońce i gdy go nie ma. #feelthesunandfeelgood

Kompleksowa kolekcja rozświetla skórę naturalną złocistą opalenizną i przywraca jej blask. Kolekcja ta oferuje niezliczone rytuały aplikacji na skórze twarzy i ciała. Umożliwia uzyskiwanie naturalnej opalenizny i modulowanie intensywności makijażu tak, aby uzyskać oczekiwany efekt. Do wyboru wykończenie matowe lub połyskujące. Wybór ponadczasowych klasyków sprawi, że lato zacznie się już dziś i będzie trwać przez cały rok.Guerlain Terracotta oferuje nam radosne nowe produkty, które pięknie podkreślą, utrwalą i pomogą podtrzymać letnią opaleniznę.

Terracotta Huile sous le Vent to rozkoszny, nietłusty olejek, który odżywia, nawilża i sublimuje ciało, twarz i włosy. Bonus dla tych, którym brakuje czasu i energii. Jego kuszący promienny zapach zawiera charakterystyczną nutę gardenii tahitańskiej. Terracotta Huile sous le Vent to niezbędny produkt na lato. Zawarty w Huile sous le Vent kompleks Tan booster sprawia, że produkt ten przygotowuje skórę do opalania i wzmacnia opaleniznę. Olejek ma delikatną, ulotną konsystencję i pozostawia na skórze subtelny satynowy połysk. Nakładany zamaszystymi, wdzięcznymi gestami, ukazuje swój hedonistyczny walor i stanowi przyjemny etap upiększania skóry.
Cena: 233 zł.

Po raz pierwszy Terracotta oferuje swój legendarny puder w wersji wodoodpornej (Sun Tonic)  – niezbędnej, aby zachować nieskazitelną cerę nad morzem, na pokładzie statku albo na leżaku przy basenie. Jego formuła, wzbogacona kompleksem Tan Prolonging, intensyfikuje i przedłuża wakacyjną opaleniznę. Jej unikatowy, legendarny zapach ma nieodparty urok. Dodatkowy atrybut? Opalizującą puderniczkę zdobi płaskorzeźba dobroczynnych promieni słońca.
Cena: 228 zł.

Nowość - Guerlain Terracotta Sun Trio. Konturowanie bywa postrzegane jako technika zbyt skomplikowana, która daje niekiedy sztuczny efekt, jednak, mimo to, ugruntowało swoją pozycję, stając się głównym trendem ostatnich kilku lat. Marka Guerlain zaprojektowała elegancką paletę do konturowania dla wszystkich kobiet, którym zależy na bardziej naturalnym efekcie i łatwiejszej aplikacji, zapewniającej jednak te same oczekiwane korzyści. Puder Terracotta Sun Trio zaprojektowany został jako paleta brązująca i konturująca. Zawiera trzy idealnie zharmonizowane odcienie, dzięki którym uzyskasz opaleniznę swoich marzeń. Aplikacja tego produktu jest bardzo intuicyjna. Cena: 252 zł.

Aby modyfikować efekty makijażu, Terractota oferuje teraz dwa nowe produkty, które zapewniają wykończenie ultramatowe lub utrabłyszczące. Terracotta Ultra Shine, nasycony wyjątkowo drobnymi cząsteczkami perły, odtwarza efekt skóry emanującej satynowym blaskiem w olśniewającym słońcu. Posiadając bezwzględnie matowe wykończenie, Terracotta Ultra Matte nie pozostawia po sobie ani śladu połysku. Nie pozbawia jednak cery blasku, gdyż zawiera finezyjny puder w ciepłym odcieniu odcieniu. Cena: 275 zł.


Terracotta Sunless to nowa delikatna mgiełka, która umożliwia modulowanie opalenizny. Efekt jest promienny, naturalny i nieskazitelny. Podczas aplikacji produkt jest zupełnie niewi-doczny i szybko wchłania się w skórę. Formuła ma upajający zapach i pozwala uzyskać opaleniznę o zindywidualizowanej intensywności. Cena: 233 zł.

W ofercie również balsamy fotoochronne - SPF 15 i 30/100 ml - 196 zł.

# Nowe wdrożenia
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!