MENU zamknij MENU

Wszystko o polskiej branży kosmetycznej

Nesperta wprowadza na rynek nową markę hybryd - Hi Hybrid
Nesperta wprowadza na rynek nową markę hybryd - Hi Hybrid

Co robi firma, która jest rynkowym liderem i ekspertem w segmencie profesjonalnych lakierów hybrydowych? Uważnie śledzi trendy i wyłapuje, gdzie może znaleźć przewagę konkurencyjną. Dziś na celowniku wielu firm znajdują się młodzi konsumenci. Tylko co zrobić, by mieć ich po swojej stronie?

W końcu styl życia, podejście do kosmetyków, a także budżety, którym dysponują, są zdecydowanie inne niż w starszym pokoleniu... Nesperta (jej flagową marką jest Semilac) stworzyła więc zupełnie nową markę: z inną komunikacją, bardziej dopasowanym do tej grupy odbiorców modelem sprzedaży (e-commerce i dystrybucja w wybranych sieciach drogeryjnych), a także pomniejszonymi pojemnościami lakierów, co bardziej odpowiada potrzebie częstych zmian pokolenia millenialsów.

hi hybrid – to nowa marka hybrydowych lakierów do paznokci dostępna na wyciągnięcie ręki!

Marka buduje swój komunikat na nośnym haśle, że domowy manicure hybrydowy może być prosty jak zrobienie selfie! Metoda malowania paznokci początkowo zarezerwowana tylko dla salonów kosmetycznych, teraz dostępna jest dla każdej konsumentki. Trwały manicure z hi hybrid można wykonać bez wychodzenia z domu i zostawiania konkretnej sumy w salonie kosmetycznym.

Bogata paleta modnych kolorów, dostępność w sklepie online, przystępna cena, bezpieczeństwo i świetna jakość – to wszystko, czego potrzebują młode konsumentki, aby w gronie przyjaciółek rozpoczęły swoją przygodę z hybrydami. Poprzez komunikację w social mediach marka zachęca dziewczyny do wieczorów spędzanych razem i - zgodnie z popularną wśród młodych ekonomią współdzielenia - wspólne robienie modnych i spersonalizowanych stylizacji paznokci.

To taka mała rewolucja w hybrydach...
hi hybrid to nowa marka dla dziewczyn, które wiedzą, co jest na topie i lubią eksperymentować z najnowszymi trendami – także tymi kosmetycznymi. Dzięki hi hybrid nie muszą martwić się o idealny, trwały manicure i walczyć o wolny termin w ulubionym salonie. Wykonają go w domu, a nowy rytuał piękna sprawdzi się idealnie podczas wieczoru z najlepszymi przyjaciółkami. Jak zacząć? To proste!

Proste, jak zrobienie selfie...

Manicure hybrydowy kojarzy się z reguły z drogimi, skomplikowanymi i niedostępnymi narzędziami... hi hybrid stawia na specjalistyczne, jakościowe rozwiązania w przystępnej cenie, dbając przy tym o komfort użytkowania. Dzięki temu domowa przygoda z hybrydami już od pierwszego dnia będzie superprzyjemna. Do stworzenia idealnej stylizacji paznokci wystarczy hi Starter – zestaw startowy dostępny w sklepie internetowym www.hihybrid.pl. Cena hi Starter: 169,99 zł. 

W skład zestawu wchodzą: wysokiej jakości lampa UV/LED do utwardzania wszystkich lakierów hybrydowych hi hybrid, baza, top no wipe (nie wymagający przemywania) oraz lakier w kolorze intensywnej czerwieni #hi245. To jeszcze nie wszystko: w zestawie znajdują się dodatkowo aceton w poręcznej buteleczce, nail cleaner odtłuszczający płytkę paznokcia i niezbędne akcesoria: 2 pilniki (o gradacjach: 180, 100) oraz blok polerski.

Tyle teorii – marka zachęca użytkowniczki do kolorowej praktyki! na stronie www.hihybrid.pl oraz na kanałach social mediów marki czekają na nie przydatne tutoriale i mnóstwo inspiracji.

Gra w kolory

Jest z czego wybierać, gdyż w portfolio hi hybrid  znajdzie się  docelowo blisko 100 kolorów. Uporządkowane są w  cztery główne linie, dopasowane do różnego stylu życia – konsumentki i jej BFFs:-)

Linia Party podkręci blask wieczornych stylizacji. Linia Sport dedykowana aktywnym dziewczynom, która nawet na siłowni chcą wyglądać stylowo. Neonowe, wyraziste kolory będą świetnie komponować się ze sportowymi strojami, a selfie ze wspólnych zajęć fitness nabierze zupełnie innego charakteru. Linia Travel to zebrane w jedną linię kolorystyczne inspiracje z różnych zakątków Ziemi. W linii Date, czyli randkowo-romantycznej, ważne miejsce zajmują ponadczasowe kolory: stylowe beże, szarości i kobiece czerwienie, które dodadzą każdej dziewczynie pewności siebie – nie tylko w czasie wymarzonej randki, ale także na co dzień. Cena: 19,99 PLN / 5 ml

Marka dostępna w sprzedaży już od początku grudnia.

# Newsy producenci
baner wewnętrzny

OFERTY PRACY

Sprawdź i aplikuj!

Eveline Cosmetics - Technolog produkcyjny Technolog - rekrutacja ukryta Torf Corporation - Manager Produktu Miya Cosmetics - Specjalista ds. marketingu Dax Cosmetics - Senior Product Manager Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona - Senior Brand Manager Body Boom - Młodszy specjalista ds. marketingu Inglot - Copywriter - Specjalista ds. marketingu internetowego SPECJALISTA DS. REKLAMY I PUBLIC RELATIONS - OCEANIC Beauty of Science - menadżer sprzedaży i marketingu - Wrocław Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Młodszy Specjalista ds. pozyskiwania danych i prognozowania sprzedaży Makear - specjalista ds. marketingu/Wrocław Henkel Polska - Program Rozwojowy w Dziale Marketingu Beauty Care Beauty In - Specjalista ds. marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne - Specjalista ds. Eksportu Młodszy Inżynier Projektu - Beiersdorf Manufacturing Poznań L'Erbolario - Konsultantka ds. Urody i Sprzedaży mutex/ocfipreoqyfb/mutex Health & Beauty Care - Project Manager mutex/ocfipreoqyfb/mutex Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Rynki Międzynarodowe mutex/ocfipreoqyfb/mutex Coty Polska - Młodszy kierownik ds. kluczowych klientów FK Pollena Ewa SA - Specjalista ds. marketingu Agencja pośrednictwa pracy - Product Manager (branża kosmetyczna i/lub farmaceutyczna) Laboratorium Kosmetyczne Floslek - Specjalista ds. marketingu La Rive - Przedstawiciel handlowy ds. rynku tradycyjnego i nowoczesnego MPS Koszalin - Kierownik Działu Kontroli Jakości MPS Koszalin - Specjalista ds. sprzedaży butelek z tworzyw sztucznych Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris - Kierownik Produktu Kontigo - Kierownik Sklepu Eveline Cosmetics - Elektromechanik Tenex - Key Account Manager Rekrutacja ukryta - Marketing Manager Torf Corporation - Manager Produktu Komplex-Torus Młodszy Kupiec Verona Products Professional - Kierownik Sprzedaży Orkla - Przedstawiciel Handlowy/Kosmetyczny Tenex Product Manager Clochee sp. z o.o. - Specjalista ds. Sprzedaży MPS International Sp. z o.o. - Technolog MPS International Sp. z o.o. - Koordynator Sekcji Badań i Rozwoju Laboratorium Kosmetyczne Joanna - Product Manager Dax Cosmetics - Product Manager Clarena - Specjalista ds. Regulacji Superpharm - Konsultant/ka ds. urody, Białystok Hebe Kierownik Sklepu Drogeryjnego

NEWSLETTER

Zapisz się już dzisiaj!

Chcesz być na bieżąco? Nasz newsleter jest dla Ciebie idealny!